Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, vel. Jeg trodde ikke på sånt for fem flate øre, før for noen måneder siden. Men nå tror jeg det faktisk er noe "der".

Hva med alle menneskene som klarer alle de samme tingen som fruktkakene på TV, men kan forklare ned til den minste detalj hvordan de gjør det? Ta Derren Brown. Han er ærlig om sine metoder, og gjør samtidig uendelig mye mer imponeredne ting enn deltagerne på Den sjette sans.

 

Og hvorfor er de egentlig med på dette sensasjonalistiske TV-programmet istedet for å bevise at de faktisk har slike evner og i samme slengen tjene 6,38 millioner kroner?

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Jeg tar alt jeg ser på tv med en klype salt, men jeg syntes alikevel det er underholdene å se på, selv om alt kan være tull fra ende til en annen. Med siden jeg personlig har opplevd en overnaturlig ting, så vet jeg jo at det er noe mer enn det vi ser.

 

Føler overnaturlige ting er litt mongo å diskutere, for enten tror man det, eller så gjør man ikke. Og selvom man har opplevd det, så er det vanskelig å formidle det til andre personer. Jeg skjønner godt at folk ikke tror på noe slik, med mindre de har vært borti lignende. Jeg trodde ikke på det jeg heller, som kjent.

Lenke til kommentar

Gapwick, tusen takk for boktips, jeg tror aldri jeg har vært så forbanna over å ha lest ut ei bok, vel, ikke bare derfor, også forbanna på hva visse personer i boka gjør mot andre.

Eller blitt så glad i en person i ei bok og grått så mye for vedkommende.

 

Jeg kommer ikke fort nok hjem for å lese oppfølgeren.

 

Jeg har helt vondt inni meg nå, var like før jeg hylte ut i raseri midt på toget.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg ser på et program hvor det er ment å imponere ved å vise forskjellige ting, så tenker jeg alltid over om det virkelig er sant, eller om de har rigga opp det hele med juks og jug. Man kan aldri være sikker, og hvis det bare er tull, så gir de oss feilaktig informasjon uten å si ifra om det, og det er litt dumt i grunn.

Lenke til kommentar
Gapwick, tusen takk for boktips, jeg tror aldri jeg har vært så forbanna over å ha lest ut ei bok, vel, ikke bare derfor, også forbanna på hva visse personer i boka gjør mot andre.

Eller blitt så glad i en person i ei bok og grått så mye for vedkommende.

 

Jeg kommer ikke fort nok hjem for å lese oppfølgeren.

 

Jeg har helt vondt inni meg nå, var like før jeg hylte ut i raseri midt på toget.

Haha! Ja, den ser virkelig ut til å ha slått an!

 

Det er lenge siden jeg har opplevd noe lignende, men det er virkelig herlig å komme over bøker som fremprovoserer slike reaksjoner.

 

Føler overnaturlige ting er litt mongo å diskutere, for enten tror man det, eller så gjør man ikke. Og selvom man har opplevd det, så er det vanskelig å formidle det til andre personer. Jeg skjønner godt at folk ikke tror på noe slik, med mindre de har vært borti lignende. Jeg trodde ikke på det jeg heller, som kjent.

Greit nok. Slikt har en tendens til å ende opp som en drittkastingskonkurranse oftere enn en konstruktiv debatt.

Lenke til kommentar
Gapwick, tusen takk for boktips, jeg tror aldri jeg har vært så forbanna over å ha lest ut ei bok, vel, ikke bare derfor, også forbanna på hva visse personer i boka gjør mot andre.

Eller blitt så glad i en person i ei bok og grått så mye for vedkommende.

 

Jeg kommer ikke fort nok hjem for å lese oppfølgeren.

 

Jeg har helt vondt inni meg nå, var like før jeg hylte ut i raseri midt på toget.

Haha! Ja, den ser virkelig ut til å ha slått an!

 

Det er lenge siden jeg har opplevd noe lignende, men det er virkelig herlig å komme over bøker som fremprovoserer slike reaksjoner.

Ja, absolutt, jeg vet fortsatt ikke helt om jeg skal takke deg eller ei for tipset, jeg har en følelse av at det vil bli mye mer følelser i tiden som kommer, og skremmende raseribrøl i natten og gråting på senga i tida som kommer.

Lurer på om jeg skal advare folka jeg bor med om at jeg leser ei bok, eller bare la de tro at det endelig har klikka helt for meg.

 

Det er noe eget ved det ja, har ikke følt meg sånn etter å ha lest noe på mange år, og det beste, er at boka har gitt meg skrivelysten tilbake igjen, den har fylt meg med så mange følelser og slikt som har vært borte så lenge.

Jeg føler jeg atter kan begynne å skrive sinte leserbrev til lokalavisene om småting som plager meg, flerfoldige dikt og endelig bli ferdig på alle historiene jeg har begynt på, som har blitt avbrutt pga. min alt for ville fantasi og for få følelser.

 

 

Profet, hvordan overlever du?

Jeg føler jeg dør bare det er rundt 20 grader på rommet mitt ...

*glede seg til å komme tilbake til en iskald hybel*

Lenke til kommentar

@Datasmurf: Har på meg bukse og hettegenser, og det er varmt ja, men ikke dødelig varmt. Tenker det er nede på 26 grader nå, måtte lufte litt, var veldig innestengt luft her.

 

29 grader på rommet mitt nå, deilig!

ZOMG, gleder meg til sommaren. Det vert så varmt på rommet at om kvelden kan eg sitje naken i stolen, med beina spreidd på bordet og ein bordvifte i mellom dei.

Lol'd

Lenke til kommentar
Ja, absolutt, jeg vet fortsatt ikke helt om jeg skal takke deg eller ei for tipset, jeg har en følelse av at det vil bli mye mer følelser i tiden som kommer, og skremmende raseribrøl i natten og gråting på senga i tida som kommer.

Lurer på om jeg skal advare folka jeg bor med om at jeg leser ei bok, eller bare la de tro at det endelig har klikka helt for meg.

Okei, nå ble jeg faktisk interessert i en bok. Jeg gidder ikke å lete gjennom 50 sider for å finne ut hvilken det er når jeg kan spørre her. Hva heter den?

 

Og du er forstyrrende, Underpants.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...