theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ikke faen. Større drittfilm finnes faen ikke. Ehh.. det er en serie. Endret 22. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 EEEEEEH det er en film også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "skal noen se på", da burde man vel skjønne at det er serien det er snakk om? Det er innmari interessant! Skulle ønske jeg hadde sånne evner. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) vel, tenkte å se hvilken kanal filmen gikk på før jeg så neste innlegg der han sa det var en serie, lett å ta feil btw, Pawtucket Pat eier Duff-man Endret 22. mars 2009 av chairgame Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, samma det. Det er dritspennende! Syntes det er helt vilt at folk kan vite så utrolig mye, uten å kjenne de. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ante ikke at det fantes noen serie ved det navnet, dermed antok jeg selvsagt at det var filmen det var snakk om. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ante ikke at det fantes noen serie ved det navnet, dermed antok jeg selvsagt at det var filmen det var snakk om. Filmen heter strengt tatt "Den sjette sansen" ikke "Den sjette sjans". Hvem som velger å gi noen seks sjanser vet ikke, men driter man seg ut på de første kan man like godt la være. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå heter vel serien "sans" og da. "Sjans" var nok skrivefeil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ante ikke at det fantes noen serie ved det navnet, dermed antok jeg selvsagt at det var filmen det var snakk om. Filmen heter strengt tatt "Den sjette sansen" ikke "Den sjette sjans". Hvem som velger å gi noen seks sjanser vet ikke, men driter man seg ut på de første kan man like godt la være. Jeg la ikke merke til det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Lala, never mind. Endret 22. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Lala, never mind. Var det det jeg sa? ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var det det jeg sa? ^^ Faktisk var det pga du nevnte sans og ikke sjans jeg fjerna det, ja . Vi snakker om idiotprogrammet på TV Norge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var det det jeg sa? ^^ Faktisk var det pga du nevnte sans og ikke sjans jeg fjerna det, ja . Vi snakker om idiotprogrammet på TV Norge? Jepp. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "skal noen se på", da burde man vel skjønne at det er serien det er snakk om? Det er innmari interessant! Skulle ønske jeg hadde sånne evner. Hva slags evner? Cold reading, suggesjon, psykologi, villedelse og skuespill? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "skal noen se på", da burde man vel skjønne at det er serien det er snakk om? Det er innmari interessant! Skulle ønske jeg hadde sånne evner. Hva slags evner? Cold reading, suggesjon, psykologi, villedelse og skuespill? jepps Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva slags evner? Cold reading, suggesjon, psykologi, villedelse og skuespill? Hell yeas. Statistisk sett, vil noen av de treffe . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva slags evner? Cold reading, suggesjon, psykologi, villedelse og skuespill? Vel, vel. Jeg trodde ikke på sånt for fem flate øre, før for noen måneder siden. Men nå tror jeg det faktisk er noe "der". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) På grunn av eit TV-program? Endret 22. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg