Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tilslørte bondepiker var godt gitt ^^, Bastard. Gief! Nao! Anyways, yay, muttern gikk med på å kjøre meg til Trondhjem så jeg slapp å ta den hersens bussen og vente i 1 time og 40 min på stasjonen Also, jeg er psyko og overbeskyttende og var svært frista til å stikke til Trondhjem med skalpell tidligere i dag og snitte balla av en fyr. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 DF, jeg vet jeg ikke kommer til å sovne iaf.Våkna kvart på fem i sted jeg edit: Faen, eple lasta aldri opp stemmen sin dit, selv om hu sa hu sku gjøre det gjentatte ganger Eplefe? Ho gjorde det, eg hugsar ho song Wonderwall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 What? Men ikke i tråden? oO Oh well, jeg har prata med a på telefon Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tilslørte bondepiker var godt gitt ^^, Veit du hva? jeg kommer ikke over hu dama du posta bilde av i går. Faen hu var heit! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tilslørte bondepiker var godt gitt ^^, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tilslørte bondepiker var godt gitt ^^, Veit du hva? jeg kommer ikke over hu dama du posta bilde av i går. Faen hu var heit! Det var ikke meg -.-'' Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synest å hugse at ho la det ut i tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 D V N O Four capital letters Printed in gold 'Cause details make the girls sweat even more while they're shaking their belt No need to ask my name to figure out how cool I am Synest å hugse at ho la det ut i tråden. Hmm, *gå gjennom* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tilslørte bondepiker var godt gitt ^^, Veit du hva? jeg kommer ikke over hu dama du posta bilde av i går. Faen hu var heit! Det var ikke meg -.-'' oops Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synest å hugse at ho la det ut i tråden. Hmm, *gå gjennom* Jeg kan også huske å ha hørt et klipp av eplefe, men det kan jo være hun la det ut i SO i steden for tråden? Begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Dette er godt.. kremt.. jeg mener, hvorrdan går situpsene( ), prophet? Hvordan står det til med korttidshukommelsen din? Push ups! Endret 22. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette er godt.. kremt.. jeg mener, hvorrdan går situpsene( ), prophet? Hvordan står det til med korttidshukommelsen din? Push ups! Hvordan står det til med å ta over verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Speaking of trening, må si jeg er fornøyd med at vi har det i hjemmelekse. Hadde aldri klart å holde det jevnt ellers. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg kan også huske å ha hørt et klipp av eplefe, men det kan jo være hun la det ut i SO i steden for tråden? Begynner å bli en stund siden. Eg er ganske sikker, for eg vart lenkje til den tråden også sat eg og høyrde på Smurf, Ananas og Eplefe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Cyph: Går så fint så, har trent ganske mye i dag med vekter og pushups, lol. Men venter 2-3 dager før neste økt, vil ikke skade meg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 KRISE! Jeg finner ikke lipsylen min :| *angst* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 KRISE! Jeg finner ikke lipsylen min :| *angst* Jeg tror ikke det er lipsylen som er problemet her. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvordan står det til med å ta over verden? Hrmf, kan ikke svare uten å spoile. Men venter 2-3 dager før neste økt, vil ikke skade meg selv Du trenger ikke vente så lenge dersom det kun er push ups du trener til. Foreslår at du presser på videre der man vanligvis når toppen av øvelsen. Da trener du Serratus Anterior bedre, som er en muskel vi datanerder trenger å holde i form. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha jeg går aldri lei Rush Houre (alle filmene) Nå så jeg 3 ern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 What? Jeg må ha den, jeg overlever ikke uten, kjenner jeg får huepine alt :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg