Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da jeg var på din alder prøvde jeg å være høflig, aka. senke meg til deres nivå. Når jeg glemte meg, så måtte folk ofte spørre, ja.

Vel. /care. Hva betyr det for deg om det er .rtf eller .doc anyhow?

Jeg var bedre enn deg da jeg var på din alder og. :)

Jeg hater det. Enkelte spør om så enkle ord som "å trosse", for eksempel ... Hva skjer med landet?

Ingenting, det er prinsippet.

Det var du sikkert, men du er deg.

Noen som har lyst til å krangle?

ta heller å spis en kanelsnurring :D

Eller en kanelburger.

:wee:

Er det noen som greier å gjette hvem de to personene som omtales i nederste linjen av min signatur er, uten å søke det opp?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Karri faktisk. Eg har opplevd å få servert graut med kardemomme, alt såg ut til å være i orden, heilt til eg putta det i kjeften. Fyda for ein beisk smak.

Edit: Såperester på ein mp3-spelar?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Om hva da?

Ett eller annet. Trenger å bli sint.

Noen som har lyst til å krangle?

ta heller å spis en kanelsnurring :D

Ellers takk. Mat. :sick:

Jaok.

Kvinner er det laverestående kjønn.

Om noe som det er vits i å diskutere, da! Det der er som å diskutere om kuer kan melkes.

Og ja, jeg vet at ku i flertall egentlig er kyr.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Apropos burgere, så skal det være sagt at mine er knallgode, om enn vanskelige å få i seg uten å må bytte klær i etterkant av måltidet. Surret og lett sukret løk må nesten være det ultimate burgertilbehøret.

Selv så er jeg mer glad i rå løk, syltet jalapños og tomat på burgerne. Og ost og bacon da selvsagt...

Ett eller annet. Trenger å bli sint.
Sett på litt sinnamusikk. Prøv Sentenced - Vengance is mine, mens du ser for deg noen du hater.
Lenke til kommentar
Sett på litt sinnamusikk. Prøv Sentenced - Vengance is mine, mens du ser for deg noen du hater.

Du anbefaler Sentenced til meg? Nawww, så søtt. Tenker jeg får sette på Consider Us Dead istedenfor. Evt. noe Bloodbath.

Hater ingen, egentlig. Eller, jo. Men det hjelper ikke å tenke på den personen. Det blir bare verre. Oo

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...