Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg også har en liste over brukere, om jeg tenker meg litt om bare. Om jeg skulle laget en liste, måtte den dog vært mer avansert enn som så.

 

 

Ja, jeg tar opp tema som var for en time siden. care.

 

TanTheMan: Det finnes 2 typ armhevinger, det er ikke slik at den ene er mer "ekte" enn den andre. Du trener bare forskjellige muskler. På vgs, teller man som regel armhevninger hvor man har et bredt grep, for da brukes brystmusklene mest.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TanTheMan: Det finnes 2 typ armhevinger, det er ikke slik at den ene er mer "ekte" enn den andre. Du trener bare forskjellige muskler. På vgs, teller man som regel armhevninger hvor man har et bredt grep, for da brukes brystmusklene mest.

Det kan godt hende. Derfor skrev jeg "skikkelig" og "ikke skikkelig" (i gåseøyne). "Skikkelig" = Det som var tyngst for meg, "ikke skikkelig" = Det som var lettere for meg. Og det er vel enighet om at det blir tyngre hvis du tar brystet nærmere gulvet og gjør "pushene" tregere? :)

 

@turtlis: Det gjør meg egentlig ingen ting at du ikke skjønte det. Men siden jeg er så dum (fra wiki, forresten): ""Fap" is also an onomatopoeic for masturbation"

Lenke til kommentar
Trodde ikke dere var venner tbh. :wee:

 

Jeg knalla ikke kjerringa ned i går, siden hun ba om unnskyldning.

Det var LC som tråkka på meg. Har to fete hakk etter hælen :!:

Jeg tror du har dobbelmisforstått, DF (jeg regner med at det er Turtlis og LC du snakker om). ^^

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Alkoholen har skyldet for fylla, og mine manglende hjerneceller.

Har tre stykker igjen eller noe.. Og det merkes. Greier ikke å snakke skikkelig en gang. Sitter her som ei føkkings multihandicappa kjerring med slag.

 

Tenk å være så dum som jeg føler meg nå, hver dag??

Det må være slitsomt :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...