Ballus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg også har en liste over brukere, om jeg tenker meg litt om bare. Om jeg skulle laget en liste, måtte den dog vært mer avansert enn som så. Ja, jeg tar opp tema som var for en time siden. care. TanTheMan: Det finnes 2 typ armhevinger, det er ikke slik at den ene er mer "ekte" enn den andre. Du trener bare forskjellige muskler. På vgs, teller man som regel armhevninger hvor man har et bredt grep, for da brukes brystmusklene mest. Endret 22. mars 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Riktig. Å jadda. Jeg knalla henne rett ned. *Fapfapfap* jeg er så redusert og trøtt her jeg sitter, at jeg tok den ikke...... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Han tente på at det ble chickfight eller noe. Trodde ikke dere var venner tbh. NP: Frisky Radio Endret 22. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hahaha.Jeg tenkte det kunne være noe griseri, men jeg hadde håpa det var en annen forklaring Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 TanTheMan: Det finnes 2 typ armhevinger, det er ikke slik at den ene er mer "ekte" enn den andre. Du trener bare forskjellige muskler. På vgs, teller man som regel armhevninger hvor man har et bredt grep, for da brukes brystmusklene mest. Det kan godt hende. Derfor skrev jeg "skikkelig" og "ikke skikkelig" (i gåseøyne). "Skikkelig" = Det som var tyngst for meg, "ikke skikkelig" = Det som var lettere for meg. Og det er vel enighet om at det blir tyngre hvis du tar brystet nærmere gulvet og gjør "pushene" tregere? @turtlis: Det gjør meg egentlig ingen ting at du ikke skjønte det. Men siden jeg er så dum (fra wiki, forresten): ""Fap" is also an onomatopoeic for masturbation" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg knalla ikke kjerringa ned i går, siden hun ba om unnskyldning. Det var LC som tråkka på meg. Har to fete hakk og en blåflekk :!: Endret 22. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ntaaw. Red.: Lol, feil bilete. :!: Endret 22. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Trodde ikke dere var venner tbh. Jeg knalla ikke kjerringa ned i går, siden hun ba om unnskyldning. Det var LC som tråkka på meg. Har to fete hakk etter hælen :!: Jeg tror du har dobbelmisforstått, DF (jeg regner med at det er Turtlis og LC du snakker om). ^^ Endret 22. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå lurte jeg på hva du dreiv med Underpants. TanTheMan: Godt mulig det, men har opplevd det sånn at det har vært en grei isfront mellom de to før det plutselig var bilde av de sammen igår. Derfor jeg ble litt overrasket. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herregud. så TREG jeg er i dag !! Sitter å leser den siste posten din, TanTheMan. Og skjønner liksom ikke sammenhengen. Ikke så rart, det er jo ikke til meg du har skrevet Søndager ass ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Men hvem har skylda for fylla`? (på søndager er humoren lame.) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Alkoholen har skyldet for fylla, og mine manglende hjerneceller. Har tre stykker igjen eller noe.. Og det merkes. Greier ikke å snakke skikkelig en gang. Sitter her som ei føkkings multihandicappa kjerring med slag. Tenk å være så dum som jeg føler meg nå, hver dag?? Det må være slitsomt Endret 22. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, den var fin. *titte bort på katta* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herman: Hahahha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) [http://dinoaids.com/bbs/src/1230064431447.gif lol Endret 23. mars 2009 av datating Fjernet quote av bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg