Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 armhevinger er tull om ikke resten av kroppen er topptrent til å ta noenlunde like mye av andre øvelser, som knebøy, chin ups, sit ups og rygg ting.

Om du følger det programmet uten å ha grunnlaget (veldig bra trent, synlig sixpac teller ikke) vil du mest sannsynlig få seneskader, og hvertfall uproposjonell muskelvekst.

Men blir gøy å se hvor langt du kommer, og er det ikke 40-50 som må til for 6er i gym? Da er det bare å ta 20 armhevinger 3 ganger om dagen og øke med 1-2 reps for annenhver dag

Lenke til kommentar
100 armhevinger er tull om ikke resten av kroppen er topptrent til å ta noenlunde like mye av andre øvelser, som knebøy, chin ups, sit ups og rygg ting.

Om du følger det programmet uten å ha grunnlaget (veldig bra trent, synlig sixpac teller ikke) vil du mest sannsynlig få seneskader, og hvertfall uproposjonell muskelvekst.

Men blir gøy å se hvor langt du kommer, og er det ikke 40-50 som må til for 6er i gym? Da er det bare å ta 20 armhevinger 3 ganger om dagen og øke med 1-2 reps for annenhver dag

Det du sier er sant, har en "nesten synlig" sixpack, men ikke helt. Trenger 35 armhevninger for å få 6'er, som ikke høres så veldig vanskelig ut synes nå jeg. Skal se hvor langt jeg kommer, da det er neste tirsdag (ikke kommende) da vi skal ta de siste testene. Om jeg kommer til å følge programmet helt ut etter det du sier, vet jeg ikke. Får se :)

Lenke til kommentar

Hvor mange push ups klarer du nå da? Ta så mange du klarer (likt anntall) morgen, ettermiddag og kveld, ikke rett etter du har stått opp, gjerne når du har dusjet, og ikke rett før du legger deg.

Også gjør du det i 2-3 dager før du øker med 1-2. Kom meg opp til 60 på den måten, og skader ikke like mye på senene om du er vant til å være i fysisk aktvitet (ikke fapping), klarer bare 10 nå, men det er pga eg har klart å få senebetendelse pga eg sov sidelengs i en sofa hver natt i 1 år, så nå er hele venstrebenet mitt og venstrearmen smertehelvete. Men høyrearmen funker heldigvis :roll:

Lenke til kommentar
Du får sjekke ut bildet i RPP.

Det var ei biatch som tråkket på tåa mi, slik at jeg har to fine hakk etter en hæl! (noen som føler seg truffet???? :p ).

Bildet av deg og LC?

Og selvfølgelig mye viktigere: Tok du igjen og ble det bitch fight etterhvert?

@The Prophet: Du er også født i 1993? Jeg synes det er rart at man ikke trenger mer enn 35 for å få sekser da. I 8. klarte jeg rundt 40 "skikkelige" (hendene ganske nærme hverandre, brystet nesten i gulvet hver gang og tregere bevegelser) og 60-70 "ikke skikkelige" (hendene lenger fra hverandre, varierende hvor nærme brystet var gulvet og raske bevegelser). 35 bør du absolutt klare. Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar

neinei, ikke hver dag. Da sliter du mye og vil ikke klare å øke så mye etter en uke eller 2, annenhver dag heller. Men du skal jo bare opp 10 og har god tid på deg, så er jo bare å ta det rolig. Du bør også ta noen rygg øvelser om du kan det, det hjelper veldig mye på å ta armhevinger.

Lenke til kommentar
@The Prophet: Du er også født i 1993? Jeg synes det er rart at man ikke trenger mer enn 35 for å få sekser da. I 8. klarte jeg rundt 40 "skikkelige" (hendene ganske nærme hverandre, brystet nesten i gulvet hver gang og tregere bevegelser) og 60-70 "ikke skikkelige" (hendene lenger fra hverandre, varierende hvor nærme brystet var gulvet og raske bevegelser). 35 bør du absolutt klare. Lykke til uansett! :)

Er født i 93 ja, og takker så mye :)

neinei, ikke hver dag. Da sliter du mye og vil ikke klare å øke så mye etter en uke eller 2, annenhver dag heller. Men du skal jo bare opp 10 og har god tid på deg, så er jo bare å ta det rolig. Du bør også ta noen rygg øvelser om du kan det, det hjelper veldig mye på å ta armhevinger.

Hjertelig takk, du er til stor hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...