Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg velger å ignorere de fleste brukere her inne.

Er vel en drøy håndfull med personer jeg ikke ignorerer

Meg, meg meg? =D

Ja, blant annet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg velger å ignorere de fleste brukere her inne.

Er vel en drøy håndfull med personer jeg ikke ignorerer

Meg, meg meg? =D

Ja, blant annet

Me too? =D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Men alle har en fiktiv liste over folk. Det trenger ikke å være mer enn at det er noen brukere man oftere skriver med eller kommenterer innlegg til. Brukere man overser er man likegyldige til. Brukere man er negative til er på minussiden og brukere man er positive til er på plussiden. Alle har en liste.

Enig i at alle har en liste, men personlig svarer jeg kun når de skriver noe som er interessant for meg/opptar meg uavhengig av hvor de er på lista.

Hvor mye (og hvor) spennende brukerne skriver, og hvordan de takler eventuelle diskusjoner gjør opp inntrykket mitt, men inntrykket har altså ikke noe å si rent praktisk.

Lenke til kommentar
Enig i at alle har en liste, men personlig svarer jeg kun når de skriver noe som er interessant for meg/opptar meg uavhengig av hvor de er på lista.

Hvor mye (og hvor) spennende brukerne skriver, og hvordan de takler eventuelle diskusjoner gjør opp inntrykket mitt, men inntrykket har altså ikke noe å si rent praktisk.

Enig i det. Det folk skriver betyr ofte mer enn personen bak. Men man tar ofte en liten avgjørelse når man ser hvem som poster om man skal poste et svar eller ikke.

Lenke til kommentar
Skjønte at listen var fiktiv. Men man har uansett en plass på en slik liste. Jeg selv har mange fiktive lister. Spesielt over forumbrukere. De fleste er høyt oppe, mens noen er svært, svært langt nede.

Makes me curious...

"Blarcky: du skal komme!"

Maybe not :!:

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk ikke jeg har noen på minussiden min ... Enten likegyldig, mindre pluss eller mer pluss. Jeg er så snill, jeg. ^^

Du er kul! Pink Floyd/musikkfyr generelt, god peiling og alltid blid =D

Aww, du er også kul. Og morsom. :blush:

Ville ikke sagt jeg har god peiling, men. (Jo eldre jeg blir, jo mindre føler jeg at jeg kan. Rart, det der.)

Lenke til kommentar

Jeg lå i "hele natt" og drømte om verdens undergang så jeg ikke fikk en pakke jeg venter på mandag :p

Atomkrig og det som værre var.

Måtte liksom si til meg selv når jeg våkna at det ikke hadde vært atomkrig likevel, så jeg fikk sove videre.

Tenkte sånn "det var jo typisk at det skulle bli atomkrig akkurat når jeg venter denne pakken! Faen ass"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...