Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lett med! Må begynne å skrive opp vaktene på jobben, så jeg har litt mer oversikt. :p

Men nå burde jeg gå. Suspension idag. Jippi!

Yay! Do that! Og send en mld når du vet når du er ledig!

Kos deg med henging.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Duke: Møt opp kl. 1830 på Fjordvang på Grymyr og kjør lyset for meg. Har skrevet lysnoter ganske forståelig. Strømmen settes i kontakten bak Sjur (trommeslageren). Stroben styres med den lille kontrollen ved siden av lysmixeren min. Penger gis etter fullført forestilling.

Lenke til kommentar
Duke: Møt opp kl. 1830 på Fjordvang på Grymyr og kjør lyset for meg. Har skrevet lysnoter ganske forståelig. Strømmen settes i kontakten bak Sjur (trommeslageren). Stroben styres med den lille kontrollen ved siden av lysmixeren min. Penger gis etter fullført forestilling.

Og hvorfor kan du ikke gjøre dette selv?

Lenke til kommentar

Orker ikke vente på avatartråden, så jeg spør dere forumtroll.

Kunne noen laget avkappede hjørner i en avatar for meg, slik som jeg har i min nåværende? Denne avataren skal ikke brukes på dette forumet, så størrelsen på 100x100 stemmer. Alt jeg trenger er avkappede og gjennomsiktige hjørner som på den jeg har nå.

SL38ll0242-5.jpg

Lenke til kommentar
Orker ikke vente på avatartråden, så jeg spør dere forumtroll.

Kunne noen laget avkappede hjørner i en avatar for meg, slik som jeg har i min nåværende? Denne avataren skal ikke brukes på dette forumet, så størrelsen på 100x100 stemmer. Alt jeg trenger er avkappede og gjennomsiktige hjørner som på den jeg har nå.

SL38ll0242-5.jpg

Var kanskje ikke mitt beste verk, men prøvde da...var ganske vanskelig så

post-114266-1237722575.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...