Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aww, I'll break it down for you:

Jeg liker å få folk til å føle seg mindreverdige til tider, spesielt om de blir provosert av det (jfr. Schnell).

Jeg prøvde ikke å gjøre dette mot deg, sånn egentlig.

Men nei, det var faktisk ikke en fornærmelse.

Litt som meg da, kanskje? Bare at jeg kansje gjør det litt, umh, ofte. Mon tro om det kan ha noe å gjøre med andres fiendtlighet mot meg?

Men det var ikke en fornærmelse? Uvant.

Lenke til kommentar
Synes bildet av de to japanerne i tanga-kostyme-ting er litt morsomt jeg. Må ikke ta alt så eriøst her i verden... Men kunne lagt mer arbeid i avataren. Tenker på ting som ramme og 80 x 80 pixler etc.

jeg tror jeg har orginalbildet ett sted *rote rundt i mappesystemet sitt*

det er også en av de avaterene som har fått meg til å dra på smilebåndet i dag oO

Lenke til kommentar
Litt som meg da, kanskje? Bare at jeg kansje gjør det litt, umh, ofte. Mon tro om det kan ha noe å gjøre med andres fiendtlighet mot meg?

Men det var ikke en fornærmelse? Uvant.

Litt som deg, bare flinkere. :yes:

Og jeg fornærmer deg ikke. Jeg er bare bedre enn deg, og det går deg på nervene i lengden. (:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Og jeg fornærmer deg ikke. Jeg er bare bedre enn deg, og det går deg på nervene i lengden. (:

Selfølgelig er du bedre enn meg. Enda en ting som er uvant, det. Sikkert det som går meg på nervene. Jeg liker at ting skal være som de alltid har vært. Og så kommer du og er bedre enn meg. =(

Forresten, når du snakker med personer på min alder, opplever du at du må forklare hva halvparten av ordene du bruker betyr?

Jeg ler meg skakk av det dokumentet, Eplefe (hvorfor .rtf, forresten?). Spesielt når du begynner å snakke engelsk. Det virker ikke som han forstår det. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kosemobbing, kosetøsing? :D
Nja... Er en liten forskjell. Hadde jeg kosetøst så hadde jeg skrevet noe a la dette:

*stryke zeph forsiktig på låret*

Når jeg kosemobber så skriver jeg f.eks.:

Slutt å klage på jobben din! Du er bare en latsabb! VI LIKER DEG IKKE! :tease:

Merk at dette bare er ment som eksempler og ikke forsøk på tøsing eller mobbing.

Lenke til kommentar

Selfølgelig er du bedre enn meg. Enda en ting som er uvant, det. Sikkert det som går meg på nervene. Jeg liker at ting skal være som de alltid har vært. Og så kommer du og er bedre enn meg. =(

Forresten, når du snakker med personer på min alder, opplever du at du må forklare hva halvparten av ordene du bruker betyr?

Jeg ler meg skakk av det dokumentet, Eplefe (hvorfor .rtf, forresten?). Spesielt når du begynner å snakke engelsk. Det virker ikke som han forstår det. :wee:

Ting er som de alltid har vært. Jeg er bare bedre enn deg. At du er mer intelligent enn de fleste andre på din alder får heller være sin sak.

Jeg snakker ikke med folk på din alder, utenom min lillebror. Han spør ikke.

Fordi ALLE kan åpne .rtf. Og ja, det er ufattelig hysterisk.

Lenke til kommentar
Ting er som de alltid har vært. Jeg er bare bedre enn deg.

Jeg snakker ikke med folk på din alder, utenom min lillebror. Han spør ikke.

Fordi ALLE kan åpne .rtf. Og ja, det er ufattelig hysterisk.

Ja, det er det jeg sier.

Ingen? Når du var på min alder, da?

Alle (nesten) kan (dessverre) også åpne .doc.

At du er mer intelligent enn de fleste andre på din alder får heller være sin sak.

Ha. :wee:

Min første positive kommentar siden ... tja, si det.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Ingen? Når du var på min alder, da?

Alle (nesten) kan (dessverre) også åpne .doc.

At du er mer intelligent enn de fleste andre på din alder får heller være sin sak.

Ha. :wee:

Da jeg var på din alder prøvde jeg å være høflig, aka. senke meg til deres nivå. Når jeg glemte meg, så måtte folk ofte spørre, ja.

Vel. /care. Hva betyr det for deg om det er .rtf eller .doc anyhow?

Jeg var bedre enn deg da jeg var på din alder og. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...