Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem stemmer på at jeg tar en hermetisert boks med alkoholdelig vare? Du blir så ekkel og tafsete når du drikker. *glede seg* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "Lille emo ute og gikk, lille emo bombe fikk, lille emo falt, bombe smalt, lille emo overalt...." Hørt en annen versjon før: "Liten neger ute gikk, liten neger bombe fikk, liten neger bombe smalt, liten neger overalt..." er kanskje litt rasistisk men Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "Lille emo ute og gikk, lille emo bombe fikk, lille emo falt, bombe smalt, lille emo overalt...." Hørt en annen versjon før: "Liten neger ute gikk, liten neger bombe fikk, liten neger bombe smalt, liten neger overalt..." er kanskje litt rasistisk men "Liten same ute gikk, liten same bombe fikk, liten same bombe smalt, liten same overalt..." Payback time! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvem stemmer på at jeg tar en hermetisert boks med alkoholdelig vare? Du blir så ekkel og tafsete når du drikker. *glede seg* Jeg at det som et ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Back from byen. I motsetning til alle andre skal jeg ikke skrvie såNn her,og late som jg er fULL^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bare NRK og sin evindelige facebook-sjokk-dekning: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafje...kerud/1.6534612 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Liten bæsj ute gjekk. Bæsj. Hei. Endret 21. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Faen det der var drit. Gaaad, jeg holder på å dø snart...må få komme meg til lege og få meg en resept på zyrtech..dette går faen ikke lengre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Faen det der var drit. Gaaad, jeg holder på å dø snart...må få komme meg til lege og få meg en resept på zyrtech..dette går faen ikke lengre. En moderator som banner Åja, det er jobben deres Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Faen det der var drit. Gaaad, jeg holder på å dø snart...må få komme meg til lege og få meg en resept på zyrtech..dette går faen ikke lengre. Prøv Phenamin http://www.felleskatalogen.no/felleskatalo...arma_84056.html Endret 21. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Back from byen. I motsetning til alle andre skal jeg ikke skrvie såNn her,og late som jg er fULL^ Mend Det er det SOM STER SKULT D:D : PE:E PDA:S .. Not. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da sitter man på voers på Ila, klar til å dra til Storås, satse på å møte Nicka Yochi og se trylleshowet hans eller noe i den dur, evt. bare ta en pils. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "Lille emo ute og gikk, lille emo bombe fikk, lille emo falt, bombe smalt, lille emo overalt...." Liten gutt på motorvei, semitrailer, pizzadeig ^^ Har noen flere på lager, må grave litt i hjernebanken Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da sitter man på voers på Ila, klar til å dra til Storås, satse på å møte Nicka Yochi og se trylleshowet hans eller noe i den dur, evt. bare ta en pils. GoGoGo! Begynner jo nærme seg stengetid nå. Kos dere i alle fall. Her skal man finne senga. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "Lille emo ute og gikk, lille emo bombe fikk, lille emo falt, bombe smalt, lille emo overalt...." Liten gutt på motorvei, semitrailer, pizzadeig ^^ Har noen flere på lager, må grave litt i hjernebanken BA DUM tsssh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vi har en time på oss før sjenkinga stenger, og kommer glatt forbi kø og slikt, så er null stress Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 BA DUM tsssh Thats what she said! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Meeehhh...I'm out of here. Natt my fellow tards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg