Llandari Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 BRENN! ...oh wait, du skal jo grille jo.. Brenner da ikke maten... Btw, jeg ble mett Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 det å finne fram i trondheim er vanskelig samme hvordan været er. husker jeg begynte å nærme meg lade engang jeg skulle hjem til hybelen. feil ende av byen, jadda Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Savner Trondheim jeg. Synes det er rimelig greit å finne fram der da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bussen min går snart og jeg står her med vått hår i bare bokser og leter etter klær og hva enn =P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kings Of Leon er herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Særdeles så stille det var her i kveld da. Må det virkelig en fraværende surpomt til for å snurre igang hjulet igjen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor er alle fluer blitt så softe nå til tider? De flyr jo aldri vekk. Når jeg skriver dette, så sitter det en flue på fingeren min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da har en ordnet seg solbriller. Ebay er bare for bra...farlig bra. Så er det wow om ikke så lenge? *le nervøst* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Pilotbriller er jo alltids tøft. Takk for at du nevnte at du bestilte deg skjorte fra tshirthell for ikke så lenge siden btw, bi-ril... Ble til at jeg bestilte meg selv Fluene har inhalert sokkene dine Wic... Derfor er de neddopa.... det er forøvrig derfor du ikke finner den andre sokken Endret 21. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Bahahahaha! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Pilotbriller er jo alltids tøft. Takk for at du nevnte at du bestilte deg skjorte fra tshirthell for ikke så lenge siden btw, bi-ril... Ble til at jeg bestilte meg selv Fluene har inhalert sokkene dine Wic... Derfor er de neddopa.... det er forøvrig derfor du ikke finner den andre sokken Tshirthell ja... Hmm, kanskje jeg også skulle bestilt noen. De var jo igrunn ganske kule. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Aldri helt skjønt dealen med Naruto. Så noen episoder for å forstå hva all fuzzen om det kom fra, men synes ikke det var noe særlig i det hele tatt. TriGun derimot.. ^^, @Wic: Bestilte meg den med Ole Brumm som pimp jeg. Har ikke fått henta den enda, men håper den passer. Synes den var temmelig kul. Endret 21. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da har en ordnet seg solbriller. Luckyyyyy! Dyrt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Pilotbriller er jo alltids tøft. Takk for at du nevnte at du bestilte deg skjorte fra tshirthell for ikke så lenge siden btw, bi-ril... Ble til at jeg bestilte meg selv Tshirthell is da shiiit. Da har en ordnet seg solbriller.Luckyyyyy!Dyrt? Jeg begynte å by på denne her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...s=tab%3DBidding Men da en rundet 400kr så gikk morroa ut av hele greia. Så jeg ditchet det da jeg kunne kjøpe det som ser ut til å være helt samme greia (se bildet postet tidligere) til ca 200kr. Kanskje ikke ekte...bryr meg egentlig ikke, merke kan hete gay-ban for alt jeg bryr meg, is da look jeg er ute etter Edit: den til 200kr kan dere finne her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...EOIBUAA:US:1348 Endret 21. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Mine heter Roy-band, er uansett jævlig fornøyd med de. Har holdt lenger enn noen andre briller jeg har hatt også. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det var kjedelig på byen, så jeg bestemte meg for å komme hjem. Kanskje spille litt Dead Space? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eller du kan gjøre som meg...hente ned wow ifra en annen maskin, aktivere gameplay-tid og så...øøøh...nei vent...du må ha TBC for å kunne spille på denne acc. Wicked Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Høh? Spille privat du mener nå eller sånne hackede koder? O_o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Koder? Nay nay... Fått lånt en konto men det var ikke the burning crusade der jeg hentet wow ifra,bare det som de så fint kaller "vanilla " (altså wow uten expantions..) så jeg må laste ned TBC.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg