Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Særdeles så stille det var her i kveld da. Må det virkelig en fraværende surpomt til for å snurre igang hjulet igjen? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Pilotbriller er jo alltids tøft. Takk for at du nevnte at du bestilte deg skjorte fra tshirthell for ikke så lenge siden btw, bi-ril... Ble til at jeg bestilte meg selv :ermm:

Fluene har inhalert sokkene dine Wic... Derfor er de neddopa.... det er forøvrig derfor du ikke finner den andre sokken :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Pilotbriller er jo alltids tøft. Takk for at du nevnte at du bestilte deg skjorte fra tshirthell for ikke så lenge siden btw, bi-ril... Ble til at jeg bestilte meg selv :ermm:

Fluene har inhalert sokkene dine Wic... Derfor er de neddopa.... det er forøvrig derfor du ikke finner den andre sokken :p

Tshirthell ja... Hmm, kanskje jeg også skulle bestilt noen. De var jo igrunn ganske kule. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Aldri helt skjønt dealen med Naruto. Så noen episoder for å forstå hva all fuzzen om det kom fra, men synes ikke det var noe særlig i det hele tatt. TriGun derimot.. ^^,

@Wic:

Bestilte meg den med Ole Brumm som pimp jeg. Har ikke fått henta den enda, men håper den passer. Synes den var temmelig kul.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Tshirthell is da shiiit.

Da har en ordnet seg solbriller.
Luckyyyyy!

Dyrt?

Jeg begynte å by på denne her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...s=tab%3DBidding

Men da en rundet 400kr så gikk morroa ut av hele greia.

Så jeg ditchet det da jeg kunne kjøpe det som ser ut til å være helt samme greia (se bildet postet tidligere) til ca 200kr.

Kanskje ikke ekte...bryr meg egentlig ikke, merke kan hete gay-ban for alt jeg bryr meg, is da look jeg er ute etter :p

Edit: den til 200kr kan dere finne her: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...EOIBUAA:US:1348

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...