Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det som er dilemmaet med badekar er at man bader i det skitne vannet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det virkelig ingen annen måte å spille Lotto på nett, uten den forbanna kortleseren?? (og kortet forsåvidt) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Boblebad er ikke like godt som vanlig badekar da, hvor man bare kan sovne og våkne flere timer senere, skrukkete som en rosin og iskald, men det var herlig da man sovnet, så det går greit Jeg hadde iallefall aldri... aldri turt å sovne i et badekar? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 digg dag i dag ^^ vært ute i sola i t-skjorte og greier. skata litt nede i bøgda, og satt oppe på taket å nøyt siste delen av sola som var Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vi har badekar (edit: boblebad) og dusj og jeg kan med hånden på hjertet si at dusjing er mye bedre.Bading tar lang tid, blir alltid trøtt av det og synes det ikke er spesielt godt. Boblebad er ikke like godt som vanlig badekar da, hvor man bare kan sovne og våkne flere timer senere, skrukkete som en rosin og iskald, men det var herlig da man sovnet, så det går greit Det kan du vel i boblebad også? Bare det er oppvarmet og herlig, vi har t.o.m sånn disco-lys i boblebadet så jeg kan velge om det skal se ut som jeg bader i blod eller lilla vann eller grønt eller hva jeg vil =D Men jeg vil ikke sovne i det uansett... farlig. digg dag i dag ^^ vært ute i sola i t-skjorte og greier. skata litt nede i bøgda, og satt oppe på taket å nøyt siste delen av sola som var Seljord? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dusjing er herlig, men å bade er bedre enkelte ganger. Har dessverre ikke et badekar, men satser på å ha det når jeg får etablert meg en gang i fremtiden. Synes for øvrig dette har vært en meget fin dag. Har vært på forelesning i flere timer i formiddag, vært på trening, og nå er det bare å slappe av. Sola skinner også. Herlig...kjenner at sommeren ikke er så langt unna. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kjapt spørsmål: Har netopp bygd ny pc, men får ikke liv i skjermen. Så så jeg at jeg har jo ikke kobla til 4pin connectoren til CPU - men min PSU har heller ikke en slik kontakt (corsair tx750w). What to do? Er hovedkortet og psuen inkompatibel? HK er forsåvidt et Asus P5n-d Prøvd en overgang? Nei, har ikke en slik. Mulig jeg må skaffe en. Går det an å lage selv kanskje? Den har en 8pin kontakt du kan dele i tii 4pin kontakter.. Nei, ser ingen 8-pin kontakter. Den har derimot en 6-pins med enda 2-pins som henger ved siden av - kanskje jeg kan bruke to av 2-pins kontaktene fra disse to ledningene? Argh, frustrert! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har en dårlig opplevelse med boblebadet vårt... Første gang jeg prøvde det (for litt over en måned siden) så tenkte jeg, weey, dette blir morsomt. Men det viste seg at det ikke skulle bli så komfortablet alikeveld. Jeg tok på masse vann, ganske godt temperert, selv om det ble litt for varmt. Så tok jeg på boblingen på full styrke, og det bobla som bare det. Tøft! tenkte jeg, og så tok jeg hodet under. AUDA!!! Fikk masse vann i mellomøret, og det gjorde dritvondt, tok vel en ukes tid før jeg ble ordentlig oppe i høyre øret. Tror jeg sjeldent har hatt så vondt i øret. Faktisk, aldri hatt så vondt i øret før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du har en 8pin kontakt, finner du den ikke så oppsøker du optiker, for da er det noe galt med synet ditt. Har brukt samme PSU selv.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Boblebad er ikke like godt som vanlig badekar da, hvor man bare kan sovne og våkne flere timer senere, skrukkete som en rosin og iskald, men det var herlig da man sovnet, så det går greit Jeg hadde iallefall aldri... aldri turt å sovne i et badekar? Det er da ikke noe farlig? Det er jo ikke som om du har noe særlig plass til å snu deg og havne opp ned uten å våkne, og det skal generelt en del til for å drukne i et badekar, lettere å drukne i dusjen Jeg vet, jeg har sovet jævlig mye i både badekar og dusj. Ulempen med boblebad at alle jeg har vært borti har vært sånn "balje" du sitter i og som er dyp, jeg liker ikke å sitte, jeg liker å ligge Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det virkelig ingen annen måte å spille Lotto på nett, uten den forbanna kortleseren?? (og kortet forsåvidt) Niks Jeg har kortleser, fikk den 2 dager etter at jeg bestilte og den er gratis. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så lotto da. Nå kan du være avhengi hjemme ifra din egen stue! WEEEIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Søtt når folk prøver å spamme meg, they have no idea what they're up against Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da blir det poker i kveld! Alltid moro med poker. Helt til en eller annen student slenger fram 50-lappen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Spammer? Liek...mkay? Dama di Jeg ba henne la Tommy være i fred, så hu gikk over på meg, og så tok jeg hevn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Åh...ikke værre nei. Liek wth.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Kjøpte et Flax-lodd i dag. Tipper jeg vinner 1 million. edit: Oi! Jeg har skrapt tre tall hvor to av de er 1 million! Flax-lodd my ass. Endret 21. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hater å finne frem i Trondhjem til fots når det sludder : < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg