Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gidder ikke lese alt d der!!
Da tviler jeg på at du er en egnet moderator. Hvorfor vil du bli moderator, egentlig?

Som andre på hans alder, liker han å føle seg viktig, siden alle andre gir blaffen i han ellers, kan jeg tenke meg.

Nei, vent, det er meg jeg tenker på.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Du. Det kan umulig ha vært ment som det, men jeg tar det som et kompliment, jeg. Og jeg snakker da masse med "andre jevnaldrende" jeg. Bare ikke med så mange av de ...
Og jeg trodde du kjente meg, jeg. Og mislikte meg på grunn av min bedrevitende, irriterende holdning (eller var det morbiditeten min du mislikte? I hardly remember). Å få folk til å føle seg mindreverdige er ikke en hobby fo rmeg. Tror du jeg LEKER klubb? :roll:
Lenke til kommentar
Da har du heller ingen sjanse til å bli moderator.

Jeg er assistent, mao...de ringer når de trenger meg..noe som er rimelig fuckings ustabilt for å si det slikt..skal ikke på nå før til helga og aner ikke hva jeg får frammover.
Ah... Sånn å forstå. Ja skjønner at den er litt kjip. Får håpe du finner noe mer stabilt snart da.

Hadde eg kunne gjort det så skulle du fått bli det, men det har eg ikkje fullmakt til.
Tror det kunne blitt meget interresant. :wee:
Lenke til kommentar
Da tviler jeg på at du er en egnet moderator. Hvorfor vil du bli moderator, egentlig?

Som andre på hans alder, liker han å føle seg viktig, siden alle andre gir blaffen i han ellers, kan jeg tenke meg.

Nei, vent, det er meg jeg tenker på.

Den editen tok meg akkurat igjen :(

Lenke til kommentar
Og jeg trodde du kjente meg, jeg. Og mislikte meg på grunn av min bedrevitende, irriterende holdning (eller var det morbiditeten min du mislikte? I hardly remember). Å få folk til å føle seg mindreverdige er ikke en hobby fo rmeg. Tror du jeg LEKER klubb? :roll:

Hva?

Jo, Eplefe, det var det jeg tenkte, så det var derofr jeg fikset på innlegget også. :wee:

Uff. Nå påvirker Herjemannen meg også.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
HER er iq bilen! Den er sånn testebil som bare finnes i EN farge å den er grå!!

Iq bilen er en liten spøk de lagde opp her ikke tenk på det

Si meg, Herjemannen, har ikke dere sidemålsundervisning?

SpecialForce, endelig sa du noe fornuftig.

Ikke herje med de store guttene nå pusur :p (spøk)

Jeg tror han har fått det med seg. :roll:

Fikk jo litt av en krangel i SO6 hvis noen husker den tråden ennå.. Så jeg prøver litt innimellom og er fornøyd nå ;)

Lenke til kommentar

så kan jeg banne folk som ikke oppøfrer seg!! '

jeg sitkker ut å løper litt!!>

du ble medlem idag, og du har lyst til å bli moderator :D hahaha

Lenke til kommentar

Om tre dager har jeg min nye MP3-spiller. :-) Da kommer nemlig pappa hjem fra USA med en Microsoft Zune Gen. 2 80 GB. Jeg gleder meg. Siden min gode gamle iPod Gen. 3 15 GB er begynt å bli rimelig utslitt har jeg ikke fått hørt på like mye musikk i farten lengre. Har stukket litt av med min far sin, men blir ikke det samme uten sin egen.

Lenke til kommentar
Hva?

Jo, Eplefe, det var det jeg tenkte, så det var derofr jeg fikset på innlegget også. :wee:

Aww, I'll break it down for you:

Jeg liker å få folk til å føle seg mindreverdige til tider, spesielt om de blir provosert av det (jfr. Schnell).

Jeg prøvde ikke å gjøre dette mot deg, sånn egentlig.

Men nei, det var faktisk ikke en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Modd?
Han vil bli moderator, og er selektivt blind når folk prøver å forklare ham hvordan det fungerer.

Ja jkeg vil bli modd! det er jo opp til han om han vil gi meg modd!!

Herjemannen:

Dette forumet er bygd opp litt annerledes enn habbo:

Vi har:

Forumstyret: Et knippe personer som tar avgjørelser om det skal opprettes diverse kategorier, bestemmer over moderatorene og brukermoderatorene og er vårt lille klagesenter hvis vi føler oss dårlig dømt av en brukermoderator

Moderatorene: Rydder opp i forumet ved å slette poster, stenge tråder, redigere signaturer og utdele advarsler som også de andre kan gi

Brukermoderatorer:

En gruppe håndplukkete mennesker som gjør en god innsats ved å tilføye kunnskap og oppføre seg ordentlig/debattere på en saklig måte som forumstyret mener bør få en ansvarsfylt plikt ved å bli en brukermoderator-på grunn av deres høye kunnskapsnivå og ressursrike bibliotek.

Schnell, Latterkongen, "problem med burn gutten" og tordcompany + "en ny kjæreste"= Guess who

så kan jeg banne folk som ikke oppøfrer seg!! '

jeg sitkker ut å løper litt!!>

:dontgetit:

"Løpetid" :p

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...