b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jobb er faen meg kjedelig til tider. Dagens oppgaver: Smøre frokost,lage omelett,ta opp frukt&kjeks til i kveld. Og dette skal fordeles på 7 timer. Luksus! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jobb er faen meg kjedelig til tider. Dagens oppgaver: Smøre frokost,lage omelett,ta opp frukt&kjeks til i kveld. Og dette skal fordeles på 7 timer. Luksus! det bruker jeg 15 minutter på :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 det bruker jeg 15 minutter på :oJeg glemte oppvasken da i oversikten min men..jau..er faktisk slitsomt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 du kan hvertfall ta deg god tid:P Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I badekaret er det en hai og en piraya, og en ninjafisk som sier HAYA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ikke bad i badekaret til Pelle. Is back from arbeid. Helg! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har en venn i Guiness Record Book. Endret 21. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har en venn i Guiness Record Book. PIX or didn't happen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 du kan hvertfall ta deg god tid:PJau, litt mer å gjøre i morgen heldigvis. Da er det frokost, tror jeg skal freake helt ut og servere stekt egg til frokost, tror ikke de har fått det på noen år for å si det slik. Så er det å steike koteletter, skrelle&koke poteter, surkål og ta opp sviskerkompott (Det smaker fitte drit for å si det slik...).. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 b-real, hvis det gjør det, bør nok dama di ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har en venn i Guiness Record Book. PIX or didn't happen Marius Konnestad heter han, og han sykla fra Lindesnes til Nordkapp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har en venn i Guiness Record Book. PIX or didn't happen Marius Konnestad heter han, og han sykla fra Lindesnes til Nordkapp. er ikke Tour de France sammenlagt mye lengere enn Lindesnes-Nordkapp? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har en venn i Guiness Record Book. PIX or didn't happen Marius Konnestad heter han, og han sykla fra Lindesnes til Nordkapp. er ikke Tour de France sammenlagt mye lengere enn Lindesnes-Nordkapp? Har det noe å si da? Det som er spesielt er jo at han er første nordmann til å sykle fra bunnen til toppen. Er ikke 100% sikker på at han ble med i Guinness, men han sa det ihvertfall. Det går vel ann å sjekke. Endret 21. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 kunne bannet på at L_C var blant publikum i Norske Talenter i går... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 b-real, hvis det gjør det, bør nok dama di ta en tur til legen. Ehm. Det er bare b-real som liker å bruker ord som ikke finnes. Du vet, han kommer fra sortland. Ikke klandre ham, da. Han kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 b-real, hvis det gjør det, bør nok dama di ta en tur til legen.Jeg trengte min bedre halvdel for å finne ut av hva du mente. b-real, hvis det gjør det, bør nok dama di ta en tur til legen. Ehm. Det er bare b-real som liker å bruker ord som ikke finnes. Du vet, han kommer fra sortland. Ikke klandre ham, da. Han kan ikke noe for det. Jeg er miljøpåvirket. Faen ta Michael. Måtte Mukluk brenne Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Strålende sol ute. Da er det på tide å grille Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er du skal grille for noe? Grilling hadde ikke vært så dumt nå...sitte ute i solveggen med pølser og litt godt å drikke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bestemte meg for å rydde og støvsuge på rommet (jepp) og fant endelig ateist-t-skjorta mi! helt jævlig støvete lå den UNDER senga, noe som egentlig er umulig siden jeg har skuffer under senga med klær i. Haha, men jaja, epic Bare ristet den ute i sola og nå er den fin og ny =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg