Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

toth, så klart.

Danielzu og jeg starta kvelden med en Miller, og så lagde jeg Tokyo Ice Tea mens jeg spilte Kaizers' Tokyo Ice Tea te Clementine på repeat.

Drinken var god først, ble bedre og vokste på oss, men før vi var halvveis, smakte den skikkelig ille. Ikke så rart kanskje, kiwi-likøren var veldig søt og ble ikke bedre av 3 cl sirup :p

Lenke til kommentar
Hellsing ER bra. Veldig bra.

Lurer på om vi har sett samme Hellsing. Trodde den skulle være mørk, men den var mer 'komisk'. Takler ikke sånt. I tillegg var tittelfiguren LITT for sterk i forhold til fiendene utfra de episodene jeg titta på.

Jeg som trodde viu var venner. Er dette fordi jeg koblet deg med zyph?

Zyph? Hvem er det?

Edit: Ahhh!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
toth, så klart.

Danielzu og jeg starta kvelden med en Miller, og så lagde jeg Tokyo Ice Tea mens jeg spilte Kaizers' Tokyo Ice Tea te Clementine på repeat.

Drinken var god først, ble bedre og vokste på oss, men før vi var halvveis, smakte den skikkelig ille. Ikke så rart kanskje, kiwi-likøren var veldig søt og ble ikke bedre av 3 cl sirup :p

Jeg har hatt en kveld full av øl og husmor-blandede drinker, nå er det solonach med black russian.

Gap: asl? :§ (i min emmesen er det sånn vippe på øyenbryna-smiley)

Lenke til kommentar

Topp 20 konsert på rådhusplassen var faktisk artig..jeg ga faen i de andre voksne jeg dro med, og stilte meg i køen foran scenen instedet for å henge i baren langt bak.

Godt og varmt ute, også avsluttet Alejandro Fuentes med sin smektende Hallelujah stemme..lol. Og fjortisene grein og hylte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg finner ikke en bra måtte og sitte på får ondt uansett ka jeg gjør !!

Og jeg mista Canal +

Jeg må installere BF2 igjen!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...