:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Play! er en av de beste konsertene jeg har vært på Hvilke konserter har du vært på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 toth, så klart. Danielzu og jeg starta kvelden med en Miller, og så lagde jeg Tokyo Ice Tea mens jeg spilte Kaizers' Tokyo Ice Tea te Clementine på repeat. Drinken var god først, ble bedre og vokste på oss, men før vi var halvveis, smakte den skikkelig ille. Ikke så rart kanskje, kiwi-likøren var veldig søt og ble ikke bedre av 3 cl sirup Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hellsing ER bra. Veldig bra. Lurer på om vi har sett samme Hellsing. Trodde den skulle være mørk, men den var mer 'komisk'. Takler ikke sånt. I tillegg var tittelfiguren LITT for sterk i forhold til fiendene utfra de episodene jeg titta på. Jeg som trodde viu var venner. Er dette fordi jeg koblet deg med zyph? Zyph? Hvem er det? Edit: Ahhh! Endret 21. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Gapwick, jeg regner med å bli ferdig med Black Jewels i løpet av uka, har du flere anbefalinger? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Play! er en av de beste konsertene jeg har vært på Hvilke konserter har du vært på? "Play! A video game symphony" Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 toth, så klart.Danielzu og jeg starta kvelden med en Miller, og så lagde jeg Tokyo Ice Tea mens jeg spilte Kaizers' Tokyo Ice Tea te Clementine på repeat. Drinken var god først, ble bedre og vokste på oss, men før vi var halvveis, smakte den skikkelig ille. Ikke så rart kanskje, kiwi-likøren var veldig søt og ble ikke bedre av 3 cl sirup Jeg har hatt en kveld full av øl og husmor-blandede drinker, nå er det solonach med black russian. Gap: asl? :§ (i min emmesen er det sånn vippe på øyenbryna-smiley) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tror han mente "hvilke andre konserter har du vært på siden det var den beste?" kinda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er egentlig bare interessert i den a-en i aslen du retta mot Gapwick, toth, alt det andre avsløres i profilen hennes Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 masse piss egentlig, topp 20 konserter og lignende x) eneste konserten jeg har rangert som en ordentlig god konsert som jeg har vært på må være dumdum boys for 2-3 år siden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Topp 20 konsert på rådhusplassen var faktisk artig..jeg ga faen i de andre voksne jeg dro med, og stilte meg i køen foran scenen instedet for å henge i baren langt bak. Godt og varmt ute, også avsluttet Alejandro Fuentes med sin smektende Hallelujah stemme..lol. Og fjortisene grein og hylte. Endret 21. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er egentlig bare interessert i den a-en i aslen du retta mot Gapwick, toth, alt det andre avsløres i profilen hennes Jeg er lat, og forlovet remember? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Åhh nu begynner det og koke over her hos meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ta deg en runk og slapp av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 toth, stemmer, stemmer Johansen, gå og sprut ladningen din et annet sted enn kafeen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Åhh nu begynner det og koke over her hos meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fordi du tar på deg selv, eller fordi du mistet Canal+ (eller hva det var)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg finner ikke en bra måtte og sitte på får ondt uansett ka jeg gjør !! Og jeg mista Canal + Jeg må installere BF2 igjen!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Johansen, du spammer for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 *Sensurert innhold* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg finner ikke en bra måtte og sitte på får ondt uansett ka jeg gjør !! Spis deg feit. Hadde det problemet før, men så este jeg ut etter et par heftige fetekurer, og nå har jeg nok padding til å sitte komfortabelt overalt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kjenner at jeg begynner å bli småtrøtt, er forkjøla og har dritvondt i hue, men Lost er så satans bra, og jeg vil se videre. Legge seg eller se videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg