Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lain har jeg aldri hørt om, NGE er brukbart.Kom på at jeg digger FMP og FMA også Jeg likte Lain. På en veldig merkelig måte. Komplisert serie. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 :--{D, hva jobber du med? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva skal det bety? Anime er bare bra hvis Quentin har signert under det? Notis: velger å se bort i fra akirakommentaren din. Jeg vil heller si at jeg føler meg utenfor ettersom at jeg nesten ikke har sett anime. :--{D, hva jobber du med? Sitter på en taxisentral. Tar telefoner, hjelper biler osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Får sjekke det ut, boxtorrents, here I come I mens, Funkadelic - Maggot Brain på repeat og full vreng mens jeg planlegger drømmetur til Ørsta ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 DET må være en bedriten kjedelig jobb lol. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Funkadelic - Maggot Brain Good one! Kjeder meg jeg, vurderer å lage muffins. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 DET må være en bedriten kjedelig jobb lol. Heller det enn å tørke stump. :| Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil heller si at jeg føler meg utenfor ettersom at jeg nesten ikke har sett anime. Ta en titt på Soul Eater. Er representabel for det meste av anime. Er ikke så mye variasjon der i gården. Har du sett en har du sett alle. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Plukke støv, er det en jobb? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 DET må være en bedriten kjedelig jobb lol. Var det til meg? Er egentlig ganske greit. Jeg sitter på jobb nå, og har ca. ikkeno' å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg stikker opp så kan jeg koble pcen opp mot stor tven og kose meg i senga :D Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vanskelig å skjønne hva folk sier da? Altså, når man skal hjem fra byen osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 DF, I know. Elsker låta! Also, klassen min lagde denne musikkvideoen, jeg var ikke med for jeg venta på nye briller. Fengende sang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vanskelig å skjønne hva folk sier da? Altså, når man skal hjem fra byen osv. Tja. Jeg skjønner hva de sier, men veldig mange som ringer inn, selv om de ikke er sikre på hvor de skal ha bilen. Altså mennesker som ikke har noe adresse, men vil bare ha en bil i den retningen. Er også ganske mange mennesker som ringer inn selv om de står midt i byen, og ikke forstår at om det vil ta lengre tid å sende en bestilt bil enn å vente på at en ledig taxi tilfeldigvis skal kjøre forbi. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 anime? gamle menn som blør neseblod så hardt at de flyr om de ser litt pupp tragisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er ikke all anime da, Gapwick Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 anime? gamle menn som blør neseblod så hardt at de flyr om de ser litt pupp tragisk. Tror du overser konseptet: tragisk komedie. Den eldste kunsformen som man kjenner til. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, hva heter den siden hvor de selger geek-stuff, blandt annet t-skjorter, sære kjøkkenredskap og andre greier? Ikke Thinkgeek, det er en annen jeg tenker på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er ikke all anime da, Gapwick neida. den andre typen har gutter hvis øyne flyr ut av skallen og tunger ramler i bakken fordi de kom borti puppen til stesøsteren sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg