L4r5 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan du vente til påske?Filmene er i Stavanger Ok da... Men si fra når du finner det ut. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg prøvde å lese OP, men jeg taklet det ikke fordi det er så elendig tegnet. Storyen virket ikke som den beste heller. Lest/sett Death Note? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg prøvde å lese OP, men jeg taklet det ikke fordi det er så elendig tegnet. Storyen virket ikke som den beste heller. Lest/sett Death Note? Ja. Det var ganske bra i begynnelsen, men så dabbet det av, imo. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg døde litt på innsiden her nå. Litt på samme måten som med .Din wannabeetr00 er slitsom til tider mann. Jeg leker ikke kvalitetsbevisst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg prøvde å lese OP, men jeg taklet det ikke fordi det er så elendig tegnet. Storyen virket ikke som den beste heller. "Du er en wiiwiwiiiiwiwiiiiwiii" for å sitere deg selv. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja. Det var ganske bra i begynnelsen, men så dabbet det av, imo. Må si meg enig. Ihvertfall helt på slutten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg prøvde å lese OP, men jeg taklet det ikke fordi det er så elendig tegnet. Storyen virket ikke som den beste heller. "Du er en wiiwiwiiiiwiwiiiiwiii" for å sitere deg selv. Hold kjeft, kvinne! Sondre: Hva er favorittserien din, da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan du vente til påske?Filmene er i Stavanger Ok da... Men si fra når du finner det ut. Will do ^^ Jeg prøvde å lese OP, men jeg taklet det ikke fordi det er så elendig tegnet. Storyen virket ikke som den beste heller. Lest/sett Death Note? Ja. Det var ganske bra i begynnelsen, men så dabbet det av, imo. Agreed, dog, jeg syns det dabba fort av. Litt som Gantz / Gauntz / hva enn det heter. Typisk at det blir animediskusjon når jeg ikke har animen min her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Edit: Hvilke rykter??Jeg forteller INTET! Hold kjeft, kvinne! You are hurting my feelings Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå som dere snakker om anime, jeg må få sett ferdig Death Note. Så flere hver dag i litt over en uke og kom opp til ep 28, så brå-stoppet jeg, nå har jeg ikke sett på over en uke.. Må få sett ferdig. 'Hellsing' frister å se etter DN. Bare se her: Ser insane bra ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hellsing ER bra. Veldig bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fett! Da begynner jeg på det hvis DN ikke blir bedre. De siste 7-8 episodene har vært kjedelige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hellsing er herlig ja ^^ Kos er det, yay. Og R.o.D. (Read or Die) og Virus, samt Paradise Kiss, Märchen Awakes Romance og en del andre jeg bare har det japanske navnet på og som jeg ikke klarer å huske for alt i verden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lain, da? Eller blir det for sært for dere? Eller NGE? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 London buildings evacuated due to the Holy Hand Grenade of Antioch. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sondre: Hva er favorittserien din, da? Det er ikke mye manga/anime jeg følger med på. Foreløpig er Naruto favoritten min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lain har jeg aldri hørt om, NGE er brukbart. Kom på at jeg digger FMP og FMA også Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan folk snakke om noe annet enn anime? Eneste jeg har sett, som har tatt av, er Akira. Oh, og den scenen i Kill Bill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Akira er ganske bra da. Lenge siden jeg har sett dog... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Kan folk snakke om noe annet enn anime? Eneste jeg har sett, som har tatt av, er Akira. Oh, og den scenen i Kill Bill. Hva skal det bety? Anime er bare bra hvis Quentin har signert under det? Notis: velger å se bort i fra akirakommentaren din. Endret 21. mars 2009 av Solid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg