Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du vil bli likt så er det ikke rett måte Herjemannen.

Hva mener du?! Jeg har mnage venner jeg! Men hvis jeg gjør noe galt så si ifra da!! Ikke bare sitt der liksom!

Er enig! Rihanna er bra!!

Jeg vil opplyse deg om Herjemannen at i dette forumet så er både diskusjon i saklige former og litt tull tilatt men du blir ikke likt bedre av å sette utropstegn.

Hvis du liker Rihanna, Fat joe og 50Cent så skal du få lov til å like dette men det betyr ikke at du skal rope dette ut.

Jeg feks. liker Breaking Benjamin, Busted, Sum 41 og andre band. Jeg kan sette det i min signatur (som er maks 4 linjer uten bilder og

)

Men jeg kan ikke tvinge andre til å diskutere eller like disse bandene hvis ikke den andre personen vil.

Mod requests er heller ikke godt likt.

Liker du litt rock så er forresten Clinch et bra urort.no band

Lenke til kommentar
Neei... Ikkenoe.
Jeg hater når du gjør det, Rebecca. Du får meg til å føle meg så ... mindreverdig.
Det er kanskje en grunn til akkurat det der. Jeg er ganske sikker på at den følelsen jeg gir deg deler du ut til andre jevnaldrende (når du tør å snakke til dem).
Lenke til kommentar
Hva jobber du med? Mulig du har fortalt det før, men jeg har som kjent hukommelse som en gullfisk med alzheimers...

Ute i nordsjøen på platform. To veker på, fire av, kan ikkje klage på den ordningen

Skal jobbe dei neste to vekene, 12 timar dagen i 13 dagar, det er derfor! Ikkje det at eg mislikar jobben, tvert imot, men det er så kjekt med fri. :w00t:

Stilig zeph!! jeg vil åsså ha jobb men jeg er bare 15 år så må bli ferdig med 10 først!

kan du gi meg modd?

Modd?

Lenke til kommentar
Vi kan bytte..jeg har ikke jobb jeg.
Hva skjedde med den jobben på sykehjemmet eller hvor det nå var?

Jeg er assistent, mao...de ringer når de trenger meg..noe som er rimelig fuckings ustabilt for å si det slikt..skal ikke på nå før til helga og aner ikke hva jeg får frammover.

Lenke til kommentar
Det er kanskje en grunn til akkurat det der. Jeg er ganske sikker på at den følelsen jeg gir deg deler du ut til andre jevnaldrende (når du tør å snakke til dem).

Du. Det kan umulig ha vært ment som det, men jeg tar det som et kompliment, jeg. Og jeg snakker da masse med "andre jevnaldrende" jeg. Bare ikke med så mange av de ...

Lenke til kommentar
Ute i nordsjøen på platform. To veker på, fire av, kan ikkje klage på den ordningen
For all del... Fin ordning det. Ikke bestandig man har like lyst til å jobbe likevel da. Det hjelper seg nok etter noen dager på jobb tenker jeg. :)

Korrekt, i byrjinga er det leit, så går det opp, toppar seg halvvegs når eg veit eg er halvvegs og så blir dei to siste dagane ein blanding mellom å være lei av jobb og å glede seg til å kome heim.

Modd?
Han vil bli moderator, og er selektivt blind når folk prøver å forklare ham hvordan det fungerer.

Ja jkeg vil bli modd! det er jo opp til han om han vil gi meg modd!!

Hadde eg kunne gjort det så skulle du fått bli det, men det har eg ikkje fullmakt til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...