TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Holder på å bli sprø fordi noen borti gangen her tydeligvis har vorspiel og spiller sånn jævla drit aerobic techno på full guffe så jeg nesten rister her inne. Litt konkursrasene er fint, sett på litt høy musikk =D Hvis de spør hva du holder på med svarer du at du hjelper dem med å ødelegge bygningen. Og det var en litt morsomt leif. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tokyo Ice Tea var jævlig søtt, godt, bedre, verre, frastøtende :| Signert DataSjur og Danielzu Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Holder på å bli sprø fordi noen borti gangen her tydeligvis har vorspiel og spiller sånn jævla drit aerobic techno på full guffe så jeg nesten rister her inne. Litt konkursrasene er fint, sett på litt høy musikk =D Her! Løp og kjøp! NÅ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Trenger ikke Gidder ikke få advarsel fra borettslagstyret i postkassa uansett. Endret 20. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen erfaring med studering i utland? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skal kjøpe 22 liter is i morgen, skal kose meg :!: Kjøp 22 liter heimert i stedet. Onkel brygger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Badass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen erfaring med studering i utland? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561409&hl= Står om andre land også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ikke utvekslingsstudent. Universiteter en kan søke på. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Faen jeg vil ha dame her nu ... jeg har en kanin33 her. Akuratt nå ligger vi i sengen, det ligger to stykk håndjern vedsidenav her, og tegnefilm kjører på tv-en Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Faen jeg vil ha dame her nu ... jeg har en kanin33 her. Akuratt nå ligger vi i sengen, det ligger to stykk håndjern vedsidenav her, og tegnefilm kjører på tv-en Jeg ville ikke latt kjerringa mi ligge sammen med en annen i senga med håndjern ved siden av, anytime, om jeg var Programvare! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg ville ikke latt kjerringa mi ligge sammen med en annen i senga med håndjern ved siden av, anytime, om jeg var Programvare! Men du er ikke Programvare Og, jeg er homse, så, jah. Eller ja.... x) Kanin prøver å kile meg btw. brb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 HEheehe_:-HE Demille!!! :D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kjeder ræva av meg, skal opp fem i morgen tidlig så burde egentlig kanskje sove. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg ville ikke latt kjerringa mi ligge sammen med en annen i senga med håndjern ved siden av, anytime, om jeg var Programvare! Men du er ikke Programvare Og, jeg er homse, så, jah. Eller ja.... x) Kanin prøver å kile meg btw. brb Jada, jeg bare tulla, skjønner du! NEI DET GJORDE JEG IKKE! Joda, det gjorde jeg. NEEEEEEI, DET GJORDE JEG IKKE! JEG DREPER DEG! Så så så, ta det rolig. NEI! JEG DREPER DEG! Hei hei, nå roer vi oss ned, jeg bare tulla. Sorry for det, sånn er det når man har flere personligheter. Endret 20. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jada, jeg bare tulla, skjønner du! NEI DET GJORDE JEG IKKE! Joda, det gjorde jeg. NEEEEEEI, DET GJORDE JEG IKKE! JEG DREPER DEG! Så så så, ta det rolig. NEI! JEG DREPER DEG! Hei hei, nå roer vi oss ned, jeg bare tulla. Sorry for det, sånn er det når man har flere personligheter. Heheh Er ikke lett det der nei, kjenner til den selv. Tale kiler meg. Og jeg må håndjerne henne fast tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 da har jeg sperra pr0no kanalene for pappa så bare jeg kan bruke de ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 da har jeg sperra pr0no kanalene for pappa så bare jeg kan bruke de ... Har han ikke hørt om kanal torrent da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) da har jeg sperra pr0no kanalene for pappa så bare jeg kan bruke de ... Dere kan jo se på det sammen? Er alltid koselig det vet du. Litt far-sønn-tid. Endret 20. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg