Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Holder på å bli sprø fordi noen borti gangen her tydeligvis har vorspiel og spiller sånn jævla drit aerobic techno på full guffe så jeg nesten rister her inne.

Litt konkursrasene er fint, sett på litt høy musikk =D

Hvis de spør hva du holder på med svarer du at du hjelper dem med å ødelegge bygningen.

Og det var en litt morsomt leif.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen jeg vil ha dame her nu ... :p

jeg har en kanin33 her. :love: Akuratt nå ligger vi i sengen, det ligger to stykk håndjern vedsidenav her, og tegnefilm kjører på tv-en :love:

Jeg ville ikke latt kjerringa mi ligge sammen med en annen i senga med håndjern ved siden av, anytime, om jeg var Programvare!

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke latt kjerringa mi ligge sammen med en annen i senga med håndjern ved siden av, anytime, om jeg var Programvare!

Men du er ikke Programvare :p

Og, jeg er homse, så, jah. :D Eller ja.... x) Kanin prøver å kile meg btw. :ermm: brb :love:

Jada, jeg bare tulla, skjønner du! NEI DET GJORDE JEG IKKE! Joda, det gjorde jeg. :)

NEEEEEEI, DET GJORDE JEG IKKE! JEG DREPER DEG! Så så så, ta det rolig. NEI! JEG DREPER DEG! Hei hei, nå roer vi oss ned, jeg bare tulla.

Sorry for det, sånn er det når man har flere personligheter. :)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Jada, jeg bare tulla, skjønner du! NEI DET GJORDE JEG IKKE! Joda, det gjorde jeg. :)

NEEEEEEI, DET GJORDE JEG IKKE! JEG DREPER DEG! Så så så, ta det rolig. NEI! JEG DREPER DEG! Hei hei, nå roer vi oss ned, jeg bare tulla.

Sorry for det, sånn er det når man har flere personligheter. :)

Heheh :p Er ikke lett det der nei, kjenner til den selv. :)

Tale kiler meg. Og jeg må håndjerne henne fast tror jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...