Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Er alle folka ute i kveld eller?

Nope. :wee: Jobbe i morgen, samtidig som utelivet suger balle i byen. Eller, det er hva jeg tror, da.

Lenke til kommentar
Middag:

Biff 446 gram.

Grønnsaker stekt i folie.

Slottspoteter

Hva man hører på nå:

QOTSA - Song For The Deaf

Ting man skal se på utover natta:

Eddie Izzard - Sexie Live

Eddie Izzard - Unrepeatable

Futurama - Bender's Game

Family Guy s. 3

Superbad (Blu-Ray)

+ Fallout 3 på 360.

Yayh!

Jeg kommer etterpå! :wee:

Lenke til kommentar

I know..jeg er LITT over normalt interessert i fighting-spill for å si det sånn. Har et par gamle Hori-stikker fra før, men de er slitte og ikke i nærheten kvalitetsmessig. Men den kan jo brukes til alt av spill som ikke trenger 2 analogstikker for å funke. Som det meste av XBLA spillene som jeg spiller mye.

PLUSS as den er til 360, altså funker i Windows også med native windows drivere. Så jeg kan bruke den i MAME :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ta en titt her:

http://round1ko.com/forum/showthread.php?t=82

En worklog (i Norge) til en kar som har bygget et helt kabinett med flere konsoller inni (bare å lodde på kretskortene til kontrollerne).

Stikker og knapper bestiller man fra Japan eller USA. Er ikke så dyrt. Men du må jo ha peil på lodding og slikt. Fins guider til det også.

Det forumet er forresten treffsted for fighting-game-entusiaster i Oslo-området. Til den offisielle release date SF4-turneringa var det 42 påmeldte, og en gjeng av de skal på Guilty Gear-turnering i Sverige neste mnd.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Holder på å bli sprø fordi noen borti gangen her tydeligvis har vorspiel og spiller sånn jævla drit aerobic techno på full guffe så jeg nesten rister her inne.

Litt konkursrasene er fint, sett på litt høy musikk =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...