Bango Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 huff, paris. Høl. Kjedelig helg, morfar er på sykehuset, så nå har mormor kommet ned fra florø for å bo hos oss, noe som tilsvarer familiebesøk hele jævla helgen, når det er finvær og alt jo. Bare noe øye greier, så han vil ikke dø Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 omfg alene i dnfk... har aldri skjedd før :S Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 2 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 1 anonyme brukere). Yea.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) わたしのかわりに任意のプレイリストをお持ちですか? Åjaaaaa, nå skjønner jeg! Her (Har flere lister, men dette er de jeg hører mest på. Top hits) Wow, du har god musikksmak! EDIT: Det meste ivertfall Endret 20. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva skjer med brus nå til tider? Jeg kjøpte en Zero og når jeg skulle åpne den, så spruta det ut over hele kjøkkenet! Det har skjedd flere ganger, og nei, jeg rister den ikke før jeg åpner den. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 huff, paris. Høl. I forhold til Norge er det rene palasset. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva skjer med brus nå til tider? Jeg kjøpte en Zero og når jeg skulle åpne den, så spruta det ut over hele kjøkkenet! Det har skjedd flere ganger, og nei, jeg rister den ikke før jeg åpner den. Kjøp Fanta. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva skjer med brus nå til tider? Jeg kjøpte en Zero og når jeg skulle åpne den, så spruta det ut over hele kjøkkenet! Det har skjedd flere ganger, og nei, jeg rister den ikke før jeg åpner den. Kjøp Fanta. Det er som å si: - Åh, jeg har bestilt Ferrarien, men den kommer ikke før til sommeren! - Kjøp Suzuki. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå stikker jeg. Pakke tingene mine, pakke tingene til kaninene og så komme meg til oslo s. Derfra drar jeg til MrBjoern Når vi først har en helg hvor vi kunne vært sammen og har tid, så bare drar du ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Yess pappa har fiksa Canal Digital og 2.1 høytalera Nu skal jeg see film i hele kveld på Canal + Comedy Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå stikker jeg. Pakke tingene mine, pakke tingene til kaninene og så komme meg til oslo s. Derfra drar jeg til MrBjoern Når vi først har en helg hvor vi kunne vært sammen og har tid, så bare drar du ja. join the club Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Snakk til meg jeg er selskaps syk !!! Hmm nu går det fantastic four ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal ete middag og spille Street Fighter 4 noen timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Borat ! HAhahahahhahah han !!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Middag: Biff 446 gram. Grønnsaker stekt i folie. Slottspoteter Hva man hører på nå: QOTSA - Song For The Deaf Ting man skal se på utover natta: Eddie Izzard - Sexie Live Eddie Izzard - Unrepeatable Futurama - Bender's Game Family Guy s. 3 Superbad (Blu-Ray) + Fallout 3 på 360. Yayh! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og du skal få tid til ALT DET?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg