Spetz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen spotify'ere som vil dele sin liste med meg? Moro med mange lister! Hvordan deler man lister? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen spotify'ere som vil dele sin liste med meg? Moro med mange lister! Vietnam (eigentleg broren min som laga ho, men eg la til nokre songar) Spetz: Høgreklikk og kopier songen eller lista. Endret 20. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå stikker jeg. Pakke tingene mine, pakke tingene til kaninene og så komme meg til oslo s. Derfra drar jeg til MrBjoern Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen spotify'ere som vil dele sin liste med meg? Moro med mange lister! Vietnam (eigentleg broren min som laga ho, men eg la til nokre songar) Spetz: Høgreklikk og kopier songen eller lista. Takk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) CypheroN: Du Sie Wiedergabelisten für mich? Feilfeilfeil? Endret 20. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 wat? jeg har hatt fransk i alle år, pls Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) wat? jeg har hatt fransk i alle år, pls Kanskje du forstår spansken, da? ¿Tiene alguno las listas de reproducción para mí? Endret 20. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 FRANSK. PLX. Avez-vous des listes de lecture pour moi? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 FRANSK. PLX. Avez-vous des listes de lecture pour moi? Okei... Engelsk da? Skjøntne i hvert fall mer enn på spansken og tysken nå, but still.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Máte nějaké seznamy skladeb pro mě? 你有什么播放吗? Imate li kakvih popise za mene? Kas teil on esitusloendeid mulle? האם יש לכם רשימות השמעה בשבילי? Apakah Anda mempunyai daftar putar untuk saya? わたしのかわりに任意のプレイリストをお持ちですか? Ar turite grojaraštį man? Għandek xi playlists għall me? Имате ли каквих спискове за мене? คุณมีรายการเพลงสำหรับฉันหรือไม่ Bạn có bất kỳ danh sách nhạc cho tôi được không? Do you have any playlists for me? Har du noen spillelister til meg? Har du nokre spelelister til meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) På den annen side. Hvorfor har Google "Lille larven som aldri ble mett" som logo idag? Forøvrig en bok jeg husker ifra barndommen, så flotte bilder med hull og greier. Må se og finne den igjen. Red: Vårjevndøgn? Som den sier om en holder over? Her tenkte jeg Google hadde kjøpt noe nytt og fantastisk, og mye vil ha mer. Endret 20. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) わたしのかわりに任意のプレイリストをお持ちですか? Åjaaaaa, nå skjønner jeg! Her (Har flere lister, men dette er de jeg hører mest på. Top hits) Endret 20. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kult, takk. Lol @ «Gooolo» Endret 20. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 På den annen side. Hvorfor har Google "Lille larven som aldri ble mett" som logo idag? Forøvrig en bok jeg husker ifra barndommen, så flotte bilder med hull og greier. Må se og finne den igjen.Red: Vårjevndøgn? Som den sier om en holder over? Her tenkte jeg Google hadde kjøpt noe nytt og fantastisk, og mye vil ha mer. Husker den boka jeg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Me want warn. Post noen skikkelig fæle bilder i en tråd der moderatorene frekventerer Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er Gap+Cyph det siste? Et innlegg skrevet av meg for noen dager siden: Når jeg tenker meg om er CypheroN og Gapwick litt som en yngre utgave av TheMartine og brutal_mann. Gapwick som b_m, selvsagt. Det eneste som ikke stemmer er at Cyph ikke blir irritert i det hele tatt, mens Martine blir veldig irritert og påstår at b_m burde være glad de bruker teh internetz mens de snakker. Alle vet jo at Martine og b_m er hemmelig forelsket. Eller? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En uke i Paris gjorde godt. Hei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg