L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ah. Har sett den uten lyd. Og uten advarsel. Traumatiserende. Derfor har jeg med vilje utelatt alle søkeord i postene mine. Slik at ingen kan snuble over den uten å virkelig gå inn for det. Vil ikke traumatisere folk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Den er ganske fryktelig å se på. Det er akkurat som om man egentlig ikke vil tro på det som skjer, det faller bare ikke helt inn. Endret 20. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ah. Har sett den uten lyd. Og uten advarsel. Traumatiserende. Derfor har jeg med vilje utelatt alle søkeord i postene mine. Slik at ingen kan snuble over den uten å virkelig gå inn for det. Vil ikke traumatisere folk. Hyggelig gjort! Det er ikke bare-bare å være en sart sjel på internett. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men det klart at de vil lage slike filmer så lenge dere vil se dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hyggelig gjort! Det er ikke bare-bare å være en sart sjel på internett.I tillegg så vil jeg også unngå at en moderator skulle få en unnskyldning til å gi meg warn nå som jeg endelig snart er nede i 0% igjen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men det klart at de vil lage slike filmer så lenge dere vil se dem. Folk vil bli sjokkert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sondre: Æsj, orka ikke se mer enn et halvt minutt. Og Lars: Cunning plan. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Thx for saving my ass =D Det blir NOK 50,- takk. Foretrekker de PayPal eller direkte bankoverføring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ser du å på BBC? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Thx for saving my ass =D Det blir NOK 50,- takk. Foretrekker de PayPal eller direkte bankoverføring? Kan det overføres via horeri? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) chechclear tror jeg skal se... selv om jeg har sett den som gif på encyclopediadramatica. Originalen har lyder med sant? Takk for tipset. Det er kanskje det jævligste jeg noengang har sett. Endret 20. mars 2009 av Solid Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Thx for saving my ass =D Det blir NOK 50,- takk. Foretrekker de PayPal eller direkte bankoverføring? Kan det overføres via horeri? Spørs.. hvor mange penetrerbare hull har du, om vi går ut fra gjennomsnittlig utstyr som innføringsgjenstand? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Thx for saving my ass =D Det blir NOK 50,- takk. Foretrekker de PayPal eller direkte bankoverføring? Kan det overføres via horeri? Spørs.. hvor mange penetrerbare hull har du, om vi går ut fra gjennomsnittlig utstyr som innføringsgjenstand? Grosssssssssssssss. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spørs.. hvor mange penetrerbare hull har du, om vi går ut fra gjennomsnittlig utstyr som innføringsgjenstand? Så kravstor du skulle være da Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Snart klart for årets første mopedtur Venter bare på kompisen. Skal bli deilig å kjenne frisk luft i hjelmen igjen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det noen med en IMDbPro-konto som kan fortelle meg hva som står her? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Her sitter jeg, og har gjort en bemerkelsesverdig oppdagelse! Svidd Grandiosa Pepperoni er ikke så gærnt som det ser ut, om man har nok ketchup, vel å merke Bare å hive i seg resten av pizzaen nå, så skal jeg slenge på meg dressjakke og jeans og komme meg bort på abildsø hvor bandet til en kamerat av meg skal ha konsert //Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg