CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Nice, nice. Helg : D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vi har alle en eller flere stalkere for tiden tydeligvis. *vinke til mine* *vinke tilbake* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg viste det din jævel! Jeg skal nok ta deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det sier du HVER gang, Gisle. Men gjør du noe? Neida. Du går bare og teaser meg! /cry Endret 20. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Øy...du/dere ditchet oss sist jeg skulle ta deg så ikke prøv deg! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel. Er en gammel drapsmetode å dryppe vann i pannen til folk helt til de før, pga søvnmangel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja det er helseskadelig. Har du et underskudd så går du å legger deg og ikke sitte oppe på måfå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er en gammel drapsmetode å dryppe vann i pannen til folk helt til de før, pga søvnmangel. Eeh, kom gjerne med kilde. Det jeg hørte, eller det de sa, var at en døde pga du fikk store smerter av det jevne dryppet. Ellers har noen også nevnt det er pga den rytmen som gjør deg gal, eventuelt forventningen om at en blir truffet med et jevnt intervall som gjør deg gæren. Poenget mitt er at dette er også en av disse "derfor gjør en det"-mytene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel. Å være svimmel er vel en del av helsa di, så hvis du er svimmel så har du bekrefta at det er helseskadelig tipper jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er en gammel drapsmetode å dryppe vann i pannen til folk helt til de før, pga søvnmangel. Eeh, kom gjerne med kilde. Det jeg hørte, eller det de sa, var at en døde pga du fikk store smerter av det jevne dryppet. Ellers har noen også nevnt det er pga den rytmen som gjør deg gal, eventuelt forventningen om at en blir truffet med et jevnt intervall som gjør deg gæren. Poenget mitt er at dette er også en av disse "derfor gjør en det"-mytene. Har ingen kilde.. skyt meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå savner jeg tråden om torturmetoder. Den var gøy. Synd den ble stengt. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel. Å være svimmel er vel en del av helsa di, så hvis du er svimmel så har du bekrefta at det er helseskadelig tipper jeg. Stemmer vel det. Må bare holde meg til kvelden så jeg ikke sløser bort hele fredagskvelden på å sove, for så å våkne klokka 3 i natt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå savner jeg tråden om torturmetoder. Den var gøy. Synd den ble stengt. Vi lager en ny =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå savner jeg tråden om torturmetoder. Den var gøy. Synd den ble stengt. Vi lager en ny =D Blir sikkert stengt bare. Skjønner ikke hvorfor folk tok seg nær. Vi diskuterte det bar i historisk perspektiv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Har ingen kilde.. skyt meg. Dermed har ikke påstanden din noen verdi. Endret 20. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Dermed har ikke påstanden din noen verdi.Ingen av dere vil noen gang finne noen kilder, da det har seg slik at tortur er bittelitt ulovlig, og dermed en smule vrient å forske på. Endret 20. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har ingen kilde.. skyt meg. Dermed har ikke påstanden din noen verdi. Verdi har den så vel..det er et spennende tema faktisk, at du ikke ser på det som noe verdifullt får være ditt problem Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå savner jeg tråden om torturmetoder. Den var gøy. Synd den ble stengt. Men med tanke på at den bare ble stengt, går det fortsatt an å lese den, eller? Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg