Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.

Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra :)

post-172506-1237553225_thumb.jpg

Nice, nice.

Helg : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel.

Er en gammel drapsmetode å dryppe vann i pannen til folk helt til de før, pga søvnmangel.

Lenke til kommentar
Er en gammel drapsmetode å dryppe vann i pannen til folk helt til de før, pga søvnmangel.

Eeh, kom gjerne med kilde. Det jeg hørte, eller det de sa, var at en døde pga du fikk store smerter av det jevne dryppet. Ellers har noen også nevnt det er pga den rytmen som gjør deg gal, eventuelt forventningen om at en blir truffet med et jevnt intervall som gjør deg gæren.

Poenget mitt er at dette er også en av disse "derfor gjør en det"-mytene.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kan være helseskadelig å gå for lenge uten søvn? har et helt enormt underskudd av søvn denne uka og merker nå at jeg er utrolig svimmel.

Å være svimmel er vel en del av helsa di, så hvis du er svimmel så har du bekrefta at det er helseskadelig tipper jeg.

Lenke til kommentar

Eeh, kom gjerne med kilde. Det jeg hørte, eller det de sa, var at en døde pga du fikk store smerter av det jevne dryppet. Ellers har noen også nevnt det er pga den rytmen som gjør deg gal, eventuelt forventningen om at en blir truffet med et jevnt intervall som gjør deg gæren.

Poenget mitt er at dette er også en av disse "derfor gjør en det"-mytene.

Har ingen kilde.. skyt meg.

Lenke til kommentar

Å være svimmel er vel en del av helsa di, så hvis du er svimmel så har du bekrefta at det er helseskadelig tipper jeg.

Stemmer vel det. Må bare holde meg til kvelden så jeg ikke sløser bort hele fredagskvelden på å sove, for så å våkne klokka 3 i natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...