Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) @ Hertugen: Ja takk. Er kaffe inkludert? Endret 20. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har vel hatt en stalker eller to. Men ingen nå. Du har sikkert mange Eg tviler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har vel hatt en stalker eller to. Men ingen nå.Du har sikkert mange Ingen som er ute etter å igle her nei? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Uenig^ Helga starter ikke før 16.Mulig jeg starter å bli litt paranoid,men Alastor er i alle trådene jeg er innpå idag. Kan du gi beng? Alastor har kalkulert ut hvilken tråd du er i og til hvilken tid Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Danielzu: Hysj, ikke avslør oss! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nam. TOAST !!!!!!!!!!!!! håper jeg fristet noen sultne sjeler Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spiste for en halvtime siden ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spiste det for to timer siden. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nam. TOAST !!!!!!!!!!!!! håper jeg fristet noen sultne sjeler Jepp! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på. Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lykke til! Men får du virkelig lov til å surfe på nettet når du har tentamen? Takk! Nei, egentlig ikke, men alle gjør det. Hører på musikk og, de skjekker det aldri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Venom, er det han duden som ligner meg eller han kjekke IT-duden, eller noen andre? Det var Pac-man. Jeg var forelska i han, men han ville ikke ha meg, og hatet meg fordi jeg ba han ut på date. Er Pac-man stalkeren din, han duden som ligner meg eller han kjekke IT-duden? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jippi! Kom nettopp hjem fra en vell gjennomført musikal! Etterpå skal vi spille musikalen en gang til. Wish me luck! Koser meg nå med Freia melkesjokolade og Malaco Truly Juicy! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Prioriteringer vet du . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har vel hatt en stalker eller to. Men ingen nå. Er du sikker på det? Sånn bare for å la alle vite det lissom ... Atte jeg stalker lissom alle jentene som henger i Sosialt, dah, og noen av guttene også, spesielt birilbassen, danielzu og snorre Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Kan det ligge trojanere innbakt i fungerende mp3-filer? Eller er de isåfall korrupte? btw, hver gang du skriver "lawls", leser jeg "laws", og ser deg for meg som Tom Cullen fra Stephen King's The Stand. En hyggelig kar, men komplett idiot (de som har lest boken vet hva jeg mener) Endret 20. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Halvflaut Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Kan det ligge trojanere innbakt i fungerende mp3-filer? Eller er de isåfall korrupte? btw, hver gang du skriver "lawls", leser jeg "laws", og ser deg for meg som Tom Cullen fra Stephen King's The Stand. En hyggelig kar, men komplett idiot (de som har lest boken vet hva jeg mener) Det kan det, desverre. og blir jo verre da ting er lastet ned via Limewire. Er jo akkurat som Kazaa i sin tid XD Der ga du meg et bokforslag Lawls, en jente kommer opp og sier at pcen hennes er treg. Vi finner ut at det er et virus og ber denne jenta komme igjen senere. Før vi setter igang et fullt speil, så må vi selvfølgelig kopiere filer og dokumenter hun ville ta vare på.Og under kopieringen kommer det frem hva dette viruset har kommet fra Prioriteringer vet du . Lawls Joa, men kan jo ha det på en annen pc enn skole pc'en *bla bla bla* Halvflaut Pretty much Endret 20. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ny avatar! Kan forbedres ... anyone? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ny avatar! Kan forbedres ... anyone? Flip it 180 degrees! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg