Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Daniel, ditto. Radio er herlig. Jeg hører på det i dusjen og når jeg er hjemme. Ligger og leser og hører P3 helt til Britney kommer på Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Armbåndsur bruker jeg kun som pynt innimellom, til dress og slikt. Av vane bruker jeg uansett mobilen for å sjekke klokka, jeg husker knapt hvordan man leser en analog klokke Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som joiner Aker Brygge for en utepils i dag ? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vist jeg får meg klokke bruker jeg den i noen uker, så legger jeg den for eksempel på rommet en dag og glømmer den helt! Så blir ikke den klokka brukt mer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Armbåndsur bruker jeg kun som pynt innimellom, til dress og slikt. Av vane bruker jeg uansett mobilen for å sjekke klokka, jeg husker knapt hvordan man leser en analog klokke Jeg har samme problemet, så mine ur ligger og støver ned på rom rundt om, eller i originalembalasjen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg foretrekker fortsatt mobil fremfor armbåndsur, men det kan ha noe med å gjøre at armbåndsur klemmer sånn på armbåndene jeg alt har på hendene for evig og alltid Ut med armbåndsjuggelet, på med sveitsisk kvalitet! Ligger og hører på radio, må gjøre dette oftere.^^Hørte mye mer på radio før. Radio er koselig. Kveldsmat, Herreavdelingen, Englefjes og 20 spørsmål, i alle fall. Endret 20. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som joiner Aker Brygge for en utepils i dag ? *Kremt*Bump*Host* Og jeg gjentar meg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ghraag: gjerne. Sponser du togbillett da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som joiner Aker Brygge for en utepils i dag ? *Kremt*Bump*Host* Og jeg gjentar meg selv Fly meg tur/retur, and I'm there! Damn, er ikke lenge til første utepils nå, nei. når stokken bikker 12 røde og sola glimrer en dag kl 16, er det fiskebrygga pronto etter jobb! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, hvorfor bor ikke alle i nærheten av Oslo? XD Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, hvorfor bor ikke alle i nærheten av Oslo? XDOslo er ikke lange spaserturen, men jeg møter ikke ukjente svartmetallere fra Internett for en øl sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls, hvorfor bor ikke alle i nærheten av Oslo? XD Jeg hater oslofolks attitude på akkurat det. Skal man treffe noen fra oslo: kom innover! Skal de treffe deg: kom innover! "vi ses når du er i oslo!" "ring når du er i oslo!" Oslo ER ikke verdens navle, og det ER lov å bevege seg ut derfra. Og ikke alle har sterke behov for å oppholde seg der over tid. Prøv en gang å si "Jeg kommer ned og hilser på!" istedetfor "Kom inn og hils på!", så skal du/dere få en klem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Oslo er en drittby. Mer trenger jeg egentlig ikke å si. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg vil også! Oslo er kjempeteit. Greit, jeg mente det ikke. Men Stavanger og Bergen er bedre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Oslo er best på besøk. Bo kan man gjøre litt utenfor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Oslo er best på besøk. Bo kan man gjøre litt utenfor.Fornuftige ord! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls. Jeg bor i Moss.. Men skal inn til Oslo pga en konsert senere i dag og tenkte at det hadde vært hyggelig å møte noen forumbrukere. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls. Jeg bor i Moss. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Lawls, hvorfor bor ikke alle i nærheten av Oslo? XD Jeg hater oslofolks attitude på akkurat det. Skal man treffe noen fra oslo: kom innover! Skal de treffe deg: kom innover! "vi ses når du er i oslo!" "ring når du er i oslo!" Oslo ER ikke verdens navle, og det ER lov å bevege seg ut derfra. Og ikke alle har sterke behov for å oppholde seg der over tid. Prøv en gang å si "Jeg kommer ned og hilser på!" istedetfor "Kom inn og hils på!", så skal du/dere få en klem! Så helt og holdent enig. Og gjelder ikke bare Oslo, men hele den delen av landet. Rælingen og Fredrikstad f.eks. Gah. edit: dobbel Endret 20. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lawls. Jeg bor i Moss. :!: Gleder meg til å flytte herfra Begynner å bli dritt lei av byen >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg