chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan dere legge ut bilder av iq bilen istendefor å skryte så mye av den HELE tiden?! Dessverre. Kun forbeholdt for smarte folk. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se hvoir smart jeg er da ''chokke'' !! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 U WIN! Du var den eneste som bemerket at jeg er tilbake. Da vinner du automatisk.Jeg da? Jeg sa jo at jeg savnet deg her inne på msn i stad? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 U WIN! Du var den eneste som bemerket at jeg er tilbake. Da vinner du automatisk.Jeg la også merke til det! Men det er mer kos å ha deg på msn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det var ordet jeg letet etter Hadde aldri smakt det før nå Hvordan kan du ikke ha smakt oregano før? Altså...i det frossenpizza-landet vi lever i nå..hvordan kan du ikke ha smakt det? oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det var ordet jeg letet etter Hadde aldri smakt det før nå Ikke i pasta.. eller på pizza? Vent. Det er vel basilikum. Err. Same shit. Jeg da? Jeg sa jo at jeg savnet deg her inne på msn i stad? Jeg la også merke til det! Men det er mer kos å ha deg på msn. Msn er juks. Ikke alle som har det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se hvoir smart jeg er da ''chokke'' !!Ja, der viste du jo det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se hvoir smart jeg er da ''chokke'' !! Hvoir kan jeg se det? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvordan kan du ikke ha smakt oregano før? Altså...i det frossenpizza-landet vi lever i nå..hvordan kan du ikke ha smakt det? oO Vil du seriøst si at man kan smake oregano på frossenpizzaer? You've got to be kidding. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Får av og til noen merkelige kick. Nå sitter jeg med en tallerken som inneholder: Makaroni med smeltet ost med salt og Arogano(?) på.Do'h så nå at du måtte knuse aroganoen i hånden >< Oregano Høres egentlig ganske greit ut, det du beskriver der! Det var faktisk veldig godt Litt snålt me tanke på at jeg har adri prøvd noen av tingene uten om salt på Makaronien. Føler at jeg har en liten kokk inni meg, ja Endret 21. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Msn er juks. Ikke alle som har det.Sant. Dem er det synd på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Løsningen:https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/do....0-fx+tb+sm.xpi Enkelte *kremt* tenåringer har aldri hørt om Firefox. Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se der oppe skarstad! Det skrives HVOR ikke HVOIR!! Jeg la ut bilde av bilen og da viser jeg at jeg er smart for chokke sa at bilder av den bilen bare var for smarte folk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Msn er juks. Ikke alle som har det.Sant nok. Men har savnet deg her likevel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Enkelte *kremt* tenåringer har aldri hørt om Firefox.Jeg må faktisk le. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se hvoir smart jeg er da ''chokke'' !! Jeg så. Og? Du klarte å finne en bil. Vil du ha en is? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det var ordet jeg letet etter Hadde aldri smakt det før nå Hvordan kan du ikke ha smakt oregano før? Altså...i det frossenpizza-landet vi lever i nå..hvordan kan du ikke ha smakt det? oO Har sikkert smakt det men ikke så jeg kommer på i farten. Hvilkne Pizzaer er det på? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se der oppe skarstad! Det skrives HVOR ikke HVOIR!! Jeg la ut bilde av bilen og da viser jeg at jeg er smart for chokke sa at bilder av den bilen bare var for smarte folk! Alvorlig? Du er kostelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vil du seriøst si at man kan smake oregano på frossenpizzaer? You've got to be kidding.Øhm...ja.Enkelte *kremt* tenåringer har aldri hørt om Firefox.Neieh..det er vel litt mere pebkac perhaps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg