Arinomi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er ikke en stor venn heller Jeg er 180cm Kan ikke jeg være mellomstor venn, da? Liten høres så.. lite ut. Eller. Det er jo søtt, da. Ingen som hadde noen kommentar på om 167cm er lite eller ikke? Du kan være god venn Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Geir Les denne! Vil gjerne minne alle på tilbakemeldingstråden for Forumkaféen, der det nå er oppe en ny avstemming om to regelforslag. Tråden, med avstemming og regelforslagene, finner dere her. Tilbakemeldinger angående dette skal tas i nevnte tråd. Eh, sånn kan du ikke gjøre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Søt er... søtt. Logisk nok. Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du er ikke en stor venn heller Jeg er 180cm Kan ikke jeg være mellomstor venn, da? Liten høres så.. lite ut. Eller. Det er jo søtt, da. Ingen som hadde noen kommentar på om 167cm er lite eller ikke? 167, hva er du? Dverg? Selv ruver jeg toppene med 187 (+/-) :!: , selv om det er flere som er høyere synes jeg det er litt høyt. Blir litt langt ned noen ganger. Bra avstemning da. Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker å kalle folk søte. Gutter og jenter ^^ Evt. pene. Men gutter frikes ut hele tiden når jeg sier de er pene. Skjønner ikke det der :S Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Datasmurf, jeg liker veldig godt en del av Gnom-tiden. Bastard kommer høyt opp på listen her og. Har du sett previewene til Maskineri på YT? Apokalyps meg virker også veldig lovende. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Eh, sånn kan du ikke gjøre Touché! Endret 8. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Geir Les denne! Vil gjerne minne alle på tilbakemeldingstråden for Forumkaféen, der det nå er oppe en ny avstemming om to regelforslag. Tråden, med avstemming og regelforslagene, finner dere her. Tilbakemeldinger angående dette skal tas i nevnte tråd. Eh, sånn kan du ikke gjøre Øøyh, moden bryter reglene jo! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Peppep, so I have. Gleder meg virkelig til albummet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå er ikke den linkinga til ett eller annet spørsmål som angår en enkelt person. Dette angår oss alle, og derfor bør det tillates. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er høyere enn deg chokke Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker denne ,men ellers er jeg ingen Kaizers fan Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den diskusjonen burde uansett gå i tilbakemeldingstråden og ikke her Touché Lurer på om jeg skal hente Evig Pint CD-en og rippe den nå... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjordt det før... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kaizers er ikke så ille de^^. Men atm er det Submersed. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Delikatessen er min favorittlåt av Kaizers. Herlig russisk gitarstemme ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker å kalle folk søte.Gutter og jenter ^^ Evt. pene. Men gutter frikes ut hele tiden når jeg sier de er pene. Skjønner ikke det der :S Sorry, men blir jeg kalt søt av en annen gutt (som alvorlig, og ikke intern kødding), da blir jeg skeptisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, Delikatessen er jævlig nice, men om jeg skal velge en favoritt, blir det nok Resistansen. Det var ikke den første jeg hørte, men definitivt den jeg har sunget mest, det være seg i dusjen, på fylla, eller generelt, og det er den jeg liker best også. Vet ikke hvorfor, den bare er best i huet mitt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis de skal gi deg en personbeskrivelse, så er det jo noen gutter som bare ER søte? Altså, de går sikkert inn for det, men det er liksom noe som gjør en gutt søt. Uttrykket er litt sketchy, enig i den. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det et engelsk ord for harry? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis noen liker rap så lytt: skrollan recording Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg