Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gratz Hjulmann Det er deg Tan Hrmf. jeg vil ha bursdag snart. Ikke i juli >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg drømte at jeg døde og det gikk virkelig innpå meg. Hvor mange gidder å dra til Stavanger bare for begravelsa mi, etterfulgt av det heidundrande gravølet? De beste venna mine er i Trøndelag og nordover ... Ser ikke for meg at noen av de har råd / tar seg tid til ei begravelse til en smurf i kjole ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Alkohol, I'll be there! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg drømte at jeg døde og det gikk virkelig innpå meg.Hvor mange gidder å dra til Stavanger bare for begravelsa mi, etterfulgt av det heidundrande gravølet? De beste venna mine er i Trøndelag og nordover ... Ser ikke for meg at noen av de har råd / tar seg tid til ei begravelse til en smurf i kjole ... Jeg hadde sikkert komme, farmoren din er kos uannsett hvilken sitvasjon vi møtes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det verste blir vel hvem faen skal informere dere i kafeen om mitt dødsfall, og hvem skal være verdig til å ta opp vervet som kongen av RPP? Og bør RPP stenges i ære for den avdøde kongen og heller åpne en ny verson? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Blir vel meg det også. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hmm, jeg skal visst ta første ordentlige utepilsen i dag jeg Og deretter er det konsert på Sub Scene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 WOOO, i has bursdag! ..natta Grattis med dagen Er virkelig glad jeg er immun mot alt på internett. Var en kompis som skulle vise meg noe "sjuke greier" istad. Reaksjon var slik, da kompis 2 også kom: Meg: hahahahahahahahahahhaha Kompis 1: *bøye seg vekk etter 2-3 bilder* Kompis 2: ÆÆÆH HVA FAEN ER DERE HELT JÆVLA SJUKE I HUE. SYKE JÆVLER FAENS GALE UNGER ER DERE HELT IDIOTER ELLER ÆÆÆÆÆÆÆÆHHH WHAT THE FUCK!!!!1 Det er vel ikke helt bra, ikke noe å være stolt over Det verste blir vel hvem faen skal informere dere i kafeen om mitt dødsfall, og hvem skal være verdig til å ta opp vervet som kongen av RPP?Og bør RPP stenges i ære for den avdøde kongen og heller åpne en ny verson? LOL Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Blir vel meg det også. The world's faith lies in your hands, my friend. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er deg Tan Hrmf. jeg vil ha bursdag snart. Ikke i juli >< Du har også bursdag i juli, ja. Tilfeldigvis på samme dag som Alf Prøysen og Daniel Radcliffe, eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg føler jeg tenker for mye på død ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det verste blir vel hvem faen skal informere dere i kafeen om mitt dødsfall, og hvem skal være verdig til å ta opp vervet som kongen av RPP?Og bør RPP stenges i ære for den avdøde kongen og heller åpne en ny verson? Ta det med advokaten din Be advokaten lage seg en account her og si ifra xD Brukernavnet burde være noe slikt som "Datasmurfs_advokat" for enkelhetens skyld Det er deg Tan Hrmf. jeg vil ha bursdag snart. Ikke i juli >< Du har også bursdag i juli, ja. Tilfeldigvis på samme dag som Alf Prøysen og Daniel Radcliffe, eller? 12.juli fyller jeg år. Vet ikke når de to har bursdag jeg Endret 20. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter med tentamen, skla skrive en fortelling om en ungdom som lar seg påvirke av sitt forbilde. Wtf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Prophet, det er jo ez-mode. Ghraag, peil på en god advokat, eller skal jeg bare stikke til Staff og fikse meg en der? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter med tentamen, skla skrive en fortelling om en ungdom som lar seg påvirke av sitt forbilde. Wtf. Arne var en gladgutt som så opp til Ozzy Osbourne, helt til den dagen han innså at Ozzy var et dophode. Arne ble aldri den samme. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Prophet, det er jo ez-mode. Ghraag, peil på en god advokat, eller skal jeg bare stikke til Staff og fikse meg en der? Gå for Staff:P 12.juli lawls.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Prophet, det er jo ez-mode. Det er sant, men med min fantasi så kommer dette til å gå gærent Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter med tentamen, skla skrive en fortelling om en ungdom som lar seg påvirke av sitt forbilde. Wtf. Enn fyr ser opp til en fyr som gjør noe dumt/bra ----> Han som ser opp til personen får det dumt/bra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du sku ha røyka sokker før du gikk inn, alt går enklere da Ghraag, skeptisk til Staff, jeg liker en av advokatene som jobber for ham mye bedre Siden jeg er oppvokst med fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg