Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte at jeg døde og det gikk virkelig innpå meg.

Hvor mange gidder å dra til Stavanger bare for begravelsa mi, etterfulgt av det heidundrande gravølet?

De beste venna mine er i Trøndelag og nordover ...

Ser ikke for meg at noen av de har råd / tar seg tid til ei begravelse til en smurf i kjole ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg drømte at jeg døde og det gikk virkelig innpå meg.

Hvor mange gidder å dra til Stavanger bare for begravelsa mi, etterfulgt av det heidundrande gravølet?

De beste venna mine er i Trøndelag og nordover ...

Ser ikke for meg at noen av de har råd / tar seg tid til ei begravelse til en smurf i kjole ...

Jeg hadde sikkert komme, farmoren din er kos uannsett hvilken sitvasjon vi møtes.

Lenke til kommentar
WOOO, i has bursdag! :w00t:

..natta

Grattis med dagen :)

Er virkelig glad jeg er immun mot alt på internett. Var en kompis som skulle vise meg noe "sjuke greier" istad.

Reaksjon var slik, da kompis 2 også kom:

Meg: hahahahahahahahahahhaha

Kompis 1: *bøye seg vekk etter 2-3 bilder*

Kompis 2: ÆÆÆH HVA FAEN ER DERE HELT JÆVLA SJUKE I HUE. SYKE JÆVLER FAENS GALE UNGER ER DERE HELT IDIOTER ELLER ÆÆÆÆÆÆÆÆHHH WHAT THE FUCK!!!!1

Det er vel ikke helt bra, ikke noe å være stolt over :p

Det verste blir vel hvem faen skal informere dere i kafeen om mitt dødsfall, og hvem skal være verdig til å ta opp vervet som kongen av RPP?

Og bør RPP stenges i ære for den avdøde kongen og heller åpne en ny verson? :hmm:

LOL :p

Lenke til kommentar
Det verste blir vel hvem faen skal informere dere i kafeen om mitt dødsfall, og hvem skal være verdig til å ta opp vervet som kongen av RPP?

Og bør RPP stenges i ære for den avdøde kongen og heller åpne en ny verson? :hmm:

Ta det med advokaten din :p Be advokaten lage seg en account her og si ifra xD

Brukernavnet burde være noe slikt som "Datasmurfs_advokat" for enkelhetens skyld :)

Det er deg Tan :p

Hrmf. jeg vil ha bursdag snart. Ikke i juli ><

:(

Du har også bursdag i juli, ja. Tilfeldigvis på samme dag som Alf Prøysen og Daniel Radcliffe, eller? :p

12.juli fyller jeg år. Vet ikke når de to har bursdag jeg :)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...