Gjest Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Må bare si en ting WheelMan: Gratulerer med dagen da! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Takker alle sammen, og smurf ^^ Nå fortjener jeg en god natts søvn, vi prekas i morgon. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Eders erkjennelse beærer undertegnede m/tilkommende hustru i aller høieste grad. Om de ikke blir invitert til festlighetene, skal De nu i det aller minste en blomst fået tilsendt!Det er da alt for meget! Jeg vil jo ikke bringe eder i ulage på denne mest hellige av dager. Hvis nogen er der jeg som skal skjenke eder en gave ved denne storartede anledning. Endret 19. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 A wild Caterpie appeared! --> http://villageofjoy.com/amazing-eye-macros-23-pictures/ Monsterbedriften. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Skikkelig punka edderkopp, da. Hører sikkert på Iggy Pop på ipoden. Endret 19. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Eders erkjennelse beærer undertegnede m/tilkommende hustru i aller høieste grad. Om de ikke blir invitert til festlighetene, skal De nu i det aller minste en blomst fået tilsendt!Det er da alt for meget! Jeg vil jo ikke bringe eder i ulage på denne mest hellige av dager. Hvis nogen er der jeg som skal skjenke eder en gave ved denne storartede anledning. Denne ædle form af diskusjon, skal ei skiændes af komputer-spam og similær Visvas. Endret 19. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gah. Insekter og edderkopper *fobi* *legge seg* Nait nait Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eders erkjennelse beærer undertegnede m/tilkommende hustru i aller høieste grad. Om de ikke blir invitert til festlighetene, skal De nu i det aller minste en blomst fået tilsendt!Det er da alt for meget! Jeg vil jo ikke bringe eder i ulage på denne mest hellige av dager. Hvis nogen er der jeg som skal skjenke eder en gave ved denne storartede anledning. Denne ædle form af diskusjon, skal ei skiændes af komputer-spam og similær Visvas. Det er begrædeligt at se, hvordan den unge berm kan besudle høiværdig disputas med sine trivielle indspill af menigmannstale. Akk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ibsen sez: STFU Endret 19. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal ha sånn skjegg når jeg blir stor Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Professor badass MÅ være arkeolog på si.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Professor badass MÅ være arkeolog på si.. That’s Kevin Stewart; fashion designer, style director for ESPN Magazine and co-owner of the Roger Charles New York design studio. So, the downside is that Professor Badass does little more than design pretty outfits for fancy boys. But the upside? This wasn’t even a photo shoot; that’s just how he rolls on an average day. Professor Badass? Shit, that’s just Tuesday for Kevin Stewart. Here’s how else he rolls: Endret 19. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Omtrent som Manowar-gutta som går rundt i lærvest og skinnbukser til hverdags også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Professor Badass er mannemann, sånn jeg ville vært om jeg var neger eller Sean Connery Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Professor Badass is the Sean Connery of Africa? "This image has been circling the Net for a while now, and it’s not hard to see why: This guy is equal parts Shaft, Lex Luthor and Doctor Who. If anybody was going to possess superpowers, but still be cool about it, it’s Professor Badass. He looks like he controls both time and panties. He looks like a man who would, if you offended him, promptly knock you unconscious with a single blow. And when you awoke - terrified to find yourself stranded in the Cretaceous Period - you’d have to just watch in helpless awe as he pleasured your girlfriend on top of a Tyrannosaurus Rex." Endret 19. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Professor Badass er mannemann, sånn jeg ville vært om jeg var neger eller Sean Connery Du er vel klar over at neger er et fy-fy ord. unge mann???? Blæh.. Det er såå typisk. Jeg tok på meg pysjen, og var klar for å legge meg. Når jeg skal slå av tven ser jeg at det er en serie, som jeg bare mååå se ferdig ! Og her sitter jeg Heldigvis er det straks ferdig, og jeg kan ta kveld(natt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg