Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Spamspamspamspamspam. What's the point mini skirt girl Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 "Torsdagskveld på Nydalen" er ganske tørr humor, har ennå ikke hatt enda et latterkick. Vitsene er gamle og ikke overaskende god i det hele tatt, håpte på no bedre enn dette Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gad, wtb bedre bandwith Vi har noe fucked up ping. Vi er 4 stk som bruker nettet. Jeg forumhorer, en annen facebook-horer, en gamer og en fjerde lurker på SA. Gamer'n sitter med 2000 ms konstant og vi andre sliter med å åpne nettsider Vi har 16mbit eller noe -_- 4mbit med 2000 ms? Utrolig. Gameren som herjer noe vilt da eller? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gad, wtb bedre bandwith Vi har noe fucked up ping. Vi er 4 stk som bruker nettet. Jeg forumhorer, en annen facebook-horer, en gamer og en fjerde lurker på SA. Gamer'n sitter med 2000 ms konstant og vi andre sliter med å åpne nettsider Vi har 16mbit eller noe -_- SA? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 SA? SomethingAwful Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Flere som ser på Torsdag Kveld Fra Nydalen på TV2? Jeg hadde et lite håp om at det skulle være morsomt, men fryktet at det skulle suge og det var tydeligvis med god grunn... Skjønner ikke at de tør å vise seg på tv en gang når stort sett alle andre humor-grupper det blir naturlig å sammenlikne dem med er hundre ganger så morsomme... Hvor og når er nærmeste russerevy? Jeg ser heller på det... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Flere som ser på Torsdag Kveld Fra Nydalen på TV2?Jeg hadde et lite håp om at det skulle være morsomt, men fryktet at det skulle suge og det var tydeligvis med god grunn... Skjønner ikke at de tør å vise seg på tv en gang når stort sett alle andre humor-grupper det blir naturlig å sammenlikne dem med er hundre ganger så morsomme... Hvor og når er nærmeste russerevy? Jeg ser heller på det... se på min post litt oppi her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvem gidder å sitte å se på lokalrevyer med masse internhumor? Neeh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yay, i morra begynner jeg seint på skolen .. og det er helg! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jøss. Reneste bordell dette, jo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jøss. Reneste bordell dette, jo. Ja, jøss. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Mora di og fardin og søstra de og ungen din e stuuuggg.... Bruk solbrilla Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jøss. Reneste bordell dette, jo. du er også misunnelig ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kanskje ikke lett å ikke få seg noe? Hvem vet. Men jah...folk puler faen meg rundt her altså, det er helt forkastelig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er virkelig glad jeg er immun mot alt på internett. Var en kompis som skulle vise meg noe "sjuke greier" istad. Reaksjon var slik, da kompis 2 også kom: Meg: hahahahahahahahahahhaha Kompis 1: *bøye seg vekk etter 2-3 bilder* Kompis 2: ÆÆÆH HVA FAEN ER DERE HELT JÆVLA SJUKE I HUE. SYKE JÆVLER FAENS GALE UNGER ER DERE HELT IDIOTER ELLER ÆÆÆÆÆÆÆÆHHH WHAT THE FUCK!!!!1 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Haha ... Syns jeg ser det :!: Endret 19. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er virkelig glad jeg er immun mot alt på internett. Var en kompis som skulle vise meg noe "sjuke greier" istad. Reaksjon var slik, da kompis 2 også kom: Meg: hahahahahahahahahahhaha Kompis 1: *bøye seg vekk etter 2-3 bilder* Kompis 2: ÆÆÆH HVA FAEN ER DERE HELT JÆVLA SJUKE I HUE. SYKE JÆVLER FAENS GALE UNGER ER DERE HELT IDIOTER ELLER ÆÆÆÆÆÆÆÆHHH WHAT THE FUCK!!!!1 Det er resultatet av for mye 4chan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg