CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skal prøve det, The Prophet, men har mine tanker om at det kan bli noe klissete. Men men, de fleste tips fra deg ender vel i kliss og.. søl... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, lurer på om jeg skal ta en fancy phoenix traibål på korsryggen, med noen funky kinategn. Må jo bare bli bra. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skal prøve det, The Prophet, men har mine tanker om at det kan bli noe klissete. Men men, de fleste tips fra deg ender vel i kliss og.. søl... Blir ikke klissete om du har den i 10 sekunder, bare myk og varm, utrolig godt indeed Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke mange her som er med i diskusjon.no gruppa på facebook ... 25 stykker eller no. Er 235 i den gruppa jeg er med i. Men folk er ikke så aktive da. Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er det heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 KoRn? Koselig.Kunne helt klart hatt verre sanger på hjernen. Som den der "Pokerface"-shaiten. Eller den jallawannabehiphopgangsta-sangen hvor de synger sånn "Hvor erru bor hen a?".Gawd! Snakk om makkverk! Det verste er at de blir spilt over alt hele tida. Tror jeg blir stein hakkende gal jeg. *le* Har hørt den et par ganger når en har hatt på radioen på kjøkkenet når jeg er på jobb. Makkverk uten like men hey,hvis det er hva teens liker i dag så sure Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke mange her som er med i diskusjon.no gruppa på facebook ... 25 stykker eller no. Er 235 i den gruppa jeg er med i. Men folk er ikke så aktive da. Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er det heller. Hva heter den gruppa da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva heter den gruppa da? Forumet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (...) klissete (...) bare myk og varm (...) utrolig godt indeed Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvor kult er dette? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvis man må se 20 episoder av en serie før den begynner å ta seg opp lover det ikke særlig bra spør du meg.. Jeg har en gylden regel om at jeg ser piloten + to påfølgende episoder av en serie før jeg bestemmer meg. Det har fungert strålende så langt. Dersom du har gått glipp av gode serier som starter dårlig får du aldri vite det. Hvordan i all verden kan du si at det fungerer? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvor kult er dette? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser ikke no bilde jeg ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eg er heime igjen, og for å oppsummere kvelden: TALE ER HEIT I MINSKJØRT! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eg er heime igjen, og for å oppsummere kvelden: TALE ER HEIT I MINSKJØRT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er du og Tale sammen? Neeeeeei, de later som Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Er du og Tale sammen? Neeeeeei, de later som De later som at de later som. Egentlig er de sammen. Som to helikoptere i en uvirkelig rollespillverden. Endret 19. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er du og Tale sammen? velkommen etter :!: Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvordan skulle jeg vite det? >_> Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvordan skulle jeg vite det? >_> Fordi du pleier å henge her, og det har gått rundt alle kantene på DNFK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg