Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg drar med meg venom på konsert imorr, er det greit for deg b-real? hun kan få en gratis brus i tillegg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ååååååååll dæy ai driiiiiiim abååååot seeeeeex*gaule* Faen jeg får ikke den sangen fra hjernen. KoRn? Koselig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg drar med meg venom på konsert imorr, er det greit for deg b-real?hun kan få en gratis brus i tillegg? Jeg må først sjekke ut hvor det blir av pengene mine. ^^, Det er forresten noe som irriterer meg grenseløst. Jeg skulle fått dem inn på kontoen for lenge siden! >:| Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sameboe og Samebror, Atle Antonsen har visst noe å si til dere: PS: jeg støtter ikke det som sies i filmen her, men det er fortsatt utrolig festlig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ååååålll dæy ai driiiiiiim abåååååååot Spotifyyyyyyy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gratulerer med dagen @ søstern til CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Anbefaler å se de 20 første episoden før du slutter. Menmen, alle har forskjellig smak. 20 episoder?! Det er jo tre sesonger Black Books, to sesonger The Office pluss én sesong Extras, over tre sesonger Blackadder, tre sesonger Yes Minister eller to sesonger Weeds! Ooh, du liker Black Books? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 KoRn? Koselig.Kunne helt klart hatt verre sanger på hjernen. Som den der "Pokerface"-shaiten. Eller den jallawannabehiphopgangsta-sangen hvor de synger sånn "Hvor erru bor hen a?".Gawd! Snakk om makkverk! Det verste er at de blir spilt over alt hele tida. Tror jeg blir stein hakkende gal jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trodde jeg kom til å ende opp med død Fanta og Gorby's pirog, men så kom kokkelærlingen jeg bor med inn på rommet mitt og spurte om jeg ville ha mat. Entrecôte med pommes stripes og modifisert rosépeppersaus. Og Cola ^^ Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Masse god mat og kaker ferdig. Nesten jul i dag jo, søss er 19. Er a fin a. Legg ut noen frekke bilder plz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hører en sang jeg ikke har hørt på et par år nå, Bombefly av Gatas Parlament! Kul sang. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trodde jeg kom til å ende opp med død Fanta og Gorby's pirog, men så kom kokkelærlingen jeg bor med inn på rommet mitt og spurte om jeg ville ha mat.Entrecôte med pommes stripes og modifisert rosépeppersaus. Og Cola ^^ Nå blei jeg sulten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, den er fet. Tror jeg har en signert singel et sted hjemme, etter en gig i Trondhjem elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 KoRn? Koselig.Kunne helt klart hatt verre sanger på hjernen. Som den der "Pokerface"-shaiten. Eller den jallawannabehiphopgangsta-sangen hvor de synger sånn "Hvor erru bor hen a?".Gawd! Snakk om makkverk! Det verste er at de blir spilt over alt hele tida. Tror jeg blir stein hakkende gal jeg. +1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hører en sang jeg ikke har hørt på et par år nå, Bombefly av Gatas Parlament! Kul sang. Haha, den hadde jeg glemt. Rart å tenke på hva jeg hørte på for 3-5 år siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hører en sang jeg ikke har hørt på et par år nå, Bombefly av Gatas Parlament! Kul sang. Haha, den hadde jeg glemt. Rart å tenke på hva jeg hørte på for 3-5 år siden. Kom på den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg