Kibs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Herjemannen: Om du hadde tatt deg tid til å være litt mer nøye med tegnsettingen så hadde det blitt mye lettere å få med seg hva du skrev. Jeg måtte lese det siste innlegget flere ganger liksom. IQ er en fin bil, L4r5? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Unskyld l4r5!! jeg er skikelig dålrig i norsk! så stresser jeg så mye HELE tiden liksom!!Det går bra. Det bare virket som du ikke prøvde så veldig hardt. Ofte så er det ikke så mye som skal til. Om man bare prøver å være flink med bruk av punktum og kanskje et mellomrom mellom linjer og sånn så blir ting så mye lettere å forstå. Da er det ikke så nøye med skrivefeil o.l. for da ser man at du prøver. Det var ikke meningen å være noe slem eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Unskyld l4r5!! jeg er skikelig dålrig i norsk! så stresser jeg så mye HELE tiden liksom!! Løsningen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/do....0-fx+tb+sm.xpi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 IQ er en fin bil, L4r5? Ja... Den er rosa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rosa? PFF...den er blå ffs Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan dere legge ut bilder av iq bilen istendefor å skryte så mye av den HELE tiden?! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja... Den er rosa. Pliiz, den er limegrønn. D'oh! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som har sett den terminator-serien som har begynt? Er det noe verdt å se? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 KIBS IS BACK! =D Og dere tar feil, b-real og L4r5, den er da virkelig lilla. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rosa? PFF...den er blå ffs Er den vel ikke! Ypper du til bråk eller? Bare pass deg! Jeg har springi i fra større folk enn deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror ikke øya mine har gått av dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som har sett den terminator-serien som har begynt? Er det noe verdt å se? Ikke noen fantastisk serie, men verd å få med seg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den er fargeløs. Greia er bare at en fin bil er fin. --- The Rock-soundtracket er kos. Særlig når man finner det til 19,- på platekompaniet =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Og dere tar feil, b-real og L4r5, den er da virkelig lilla. oODu er feil.Ypper du til bråk eller?Bare pass deg! Jeg har springi i fra større folk enn deg! Jeg er så redd at jeg skjelver her =( Egentlig så skjelver jeg fordi jeg trenger en røyk og jeg har ikke penger...lalala...får vente til pappa returnerer så jeg kan få stikke hjem å pante flasker til en pakke røyk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Får av og til noen merkelige kick. Nå sitter jeg med en tallerken som inneholder: Makaroni med smeltet ost med salt og Arogano(?) på. Do'h så nå at du måtte knuse aroganoen i hånden >< Endret 21. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 HER er iq bilen! Den er sånn testebil som bare finnes i EN farge å den er grå!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får av og til noen merkelige kick. Nå sitter jeg med en tallerken som inneholder: Makaroni med smeltet ost med salt og Arogano(?) på.Do'h så nå at du måtte knuse aroganoen i hånden >< Oregano Høres egentlig ganske greit ut, det du beskriver der! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får av og til noen merkelige kick. Nå sitter jeg med en tallerken som inneholder: Makaroni med smeltet ost med salt og Arogano(?) på.Do'h så nå at du måtte knuse aroganoen i hånden >< Mener du Oregano? o.O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 KIBS IS BACK! =D Og dere tar feil, b-real og L4r5, den er da virkelig lilla. oO U WIN! Du var den eneste som bemerket at jeg er tilbake. Da vinner du automatisk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det var ordet jeg letet etter Hadde aldri smakt det før nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg