Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du bør få deg en hårklipp, ta på deg noen streite klær, forholdsvis noe med v-hals, og et par lyse bukser. Deretter tar du et bilde der du smiler, gjerne foran noen hus fra byens solside, om man kan si det slik. Er vel bedre å være seg selv vel ... I lol'd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei. Du mener altså at jeg skal late som om jeg er en annen og komme på visning i min vanlige stil...Da blir det ihvertfall kræsj! Nei. Du skal spille skuespill frem til kontrakten er underskrevet og du er flyttet inn. DA kan du bli deg selv igjen. Det hjelper. True story. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 I lol'd Mission accomplished ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei. Du mener altså at jeg skal late som om jeg er en annen og komme på visning i min vanlige stil...Da blir det ihvertfall kræsj! Nei. Du skal spille skuespill frem til kontrakten er underskrevet og du er flyttet inn. DA kan du bli deg selv igjen. Det hjelper. True story. Altså jeg røyker ikke og er stille, er ikke det alle ønsker seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Altså jeg røyker ikke og er stille, er ikke det alle ønsker seg Hjelper ikke det om du fremstår som en komplett idiot.(Ikke at jeg sier du gjør det, men nå snakker vi hypotetisk her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Når man kan fly som Sameboe så kan du godt begynne å røyke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Man må se oppegående ut, jo nærmere mormors drøm jo bedre. Man må gi inntrykket av at man vil ta vare på leiligheten mens man bor der, og at man er en person som tar ansvar for egne handlinger og er bevist på seg selv om dem rundt seg. At man ikke røyker, drikker eller har noen som helst intensjoner om å det gøy i leieperioden er en selvfølge. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er på jakt etter en helt sjuk nettbasert tegneserie. Er ganske dårlig tegnet, der du f.eks ser noen bli truffet av en buss forså å bli voldtatt av bussjåføren. Helt sykt Noen som vet hva jeg mener? Denne serien? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Man må se oppegående ut, jo nærmere mormors drøm jo bedre. Man må gi inntrykket av at man vil ta vare på leiligheten mens man bor der, og at man er en person som tar ansvar for egne handlinger og er bevist på seg selv om dem rundt seg. At man ikke røyker, drikker eller har noen som helst intensjoner om å det gøy i leieperioden er en selvfølge. Men sånt finner de jo ut under intervjuet ^^, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Man må se oppegående ut, jo nærmere mormors drøm jo bedre. Impress me. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du bør få deg en hårklipp, ta på deg noen streite klær, forholdsvis noe med v-hals, og et par lyse bukser. Deretter tar du et bilde der du smiler, gjerne foran noen hus fra byens solside, om man kan si det slik. Er vel bedre å være seg selv vel Vær deg selv. Så slipper alle å få en overaskelse når du blir deg selv igjen. Endret 19. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du bør få deg en hårklipp, ta på deg noen streite klær, forholdsvis noe med v-hals, og et par lyse bukser. Deretter tar du et bilde der du smiler, gjerne foran noen hus fra byens solside, om man kan si det slik. Er vel bedre å være seg selv vel Vær deg selv. Så slipper alle å få en overaskelse når du blir deg selv igjen. Er han heldig så slipper han å få hybelen også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er på jakt etter en helt sjuk nettbasert tegneserie. Er ganske dårlig tegnet, der du f.eks ser noen bli truffet av en buss forså å bli voldtatt av bussjåføren. Helt sykt Noen som vet hva jeg mener? Denne serien? Han mener kanskje heller denne (OBS! Masse blod og sex og dritt) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du bør få deg en hårklipp, ta på deg noen streite klær, forholdsvis noe med v-hals, og et par lyse bukser. Deretter tar du et bilde der du smiler, gjerne foran noen hus fra byens solside, om man kan si det slik. Er vel bedre å være seg selv vel Vær deg selv. Så slipper alle å få en overaskelse når du blir deg selv igjen. Er han heldig så slipper han å få hybelen også. Pfft. Alle her inne er er vel greie og koselige mennesker som ikke er for shabby, så det skal vel gå greit uansett. Dere overreagerer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Man må se oppegående ut, jo nærmere mormors drøm jo bedre. Impress me. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå blir det dessert. Icecream wrapped in pancake! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sameboe: etterhvert bør du bytte til den der som avatar Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sameboe: etterhvert bør du bytte til den der som avatar haha, kanskje det...skal mye til, tror jeg skal holde på denne en god stund fremover Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Men når du blir godt kjent med den du har nå, kan det være moro med litt tid med den andre Endret 19. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lagd avataren selv Sameboe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg