Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sto ikke altfor mye om det på Wiki. Hva er det for noe sjuke greier?

Folk som tilber tallet 3,14 aka Pi. Det er jo ikke så mange av dem, men de er der :ermm: Sikkert hyggelige folk...

Pi-ismens vennesirkel er trossamfunnet til Pi-ismen. Hos «Pi-ismens vennesirkel» møter man ingen fordommer av noe slag, verken mht. kjønn, rase, etnisitet, seksuell legning eller politisk tilhørighet. «Pi-ismens vennesirkel» er åpen for alle som bekjenner seg til Pi-ismen og lever i tråd med det levesett som Pi-ismen forutsetter.[trenger referanse] Pi-ismens vennesirkel er per 2008 å betrakte som et ulovlig trossamfunn i Norge.

o.O Levesett, mens man tilber et tall? Jaja, vi lever i en merkelig verden...

Lenke til kommentar

Da jeg var kid fortalte mamma meg at om jeg spilte for mye dataspill, ville jeg få firkanta øyne

Nå har jeg sitti i et par timer og stirra inn i et flash-spill og når jeg tok øya bort fra det og over på andre skjermen, er alt merkbart firkanta.

Harde kanter på bokstavene, det som var rundt er firkanta og det kjennes ut som om det går små støt gjennom øya mine.

Funky.

Lenke til kommentar

Herjemannen: Om du hadde tatt deg tid til å være litt mer nøye med tegnsettingen så hadde det blitt mye lettere å få med seg hva du skrev. Jeg måtte lese det siste innlegget flere ganger liksom. :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...