kanin333 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fordi de er på tur. Du kan dra hjem. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Woho! Bestilt meg bøker! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette er første gang i uka at jeg er på skolen, og første gang jeg er tilstede i dette faget.Finner ut at jeg må jobbe med mac, jeg kan ingenting. Så at jeg må ha ei gruppe, jeg har ingen, det er to andre i klassen som heller ikke har gruppe. En får jeg ikke tak i, ei kan ikke norsk noe særlig godt og foretrekker at vi prater på engelsk, dessuten har ikke hu heller vært her i noen av disse timene. Lovende -_- Og dette skal være ferdig til 10:45, great ... ..skoleåret starter i august, har du skulket faget et halvt år allerede, er det vel liten vits å begynne nå? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er best av Mac og Windows? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det et lurespørsmål? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi har diskusjon i klassen. Han ene duden mener mac er best... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Windows for mannen i gate Mac for den som er litt mere kyndig med data etter min mening, men hvorfor har dere ikke med Ubuntu? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi har diskusjon i klassen. Han ene duden mener mac er best... Til grafikk? Han har rett. Men: Apple er fullt av fanboys, snikinger og DRM-svin, i tillegg til at de er såpass frekke å skal ha prosenter av folks telefonregning fordi de ringer med iPhone! Apple=not win. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fordi... Ubuntu ehm.. Hm........... Har aldri prøvd ubuntu jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette er første gang i uka at jeg er på skolen, og første gang jeg er tilstede i dette faget.Finner ut at jeg må jobbe med mac, jeg kan ingenting. Så at jeg må ha ei gruppe, jeg har ingen, det er to andre i klassen som heller ikke har gruppe. En får jeg ikke tak i, ei kan ikke norsk noe særlig godt og foretrekker at vi prater på engelsk, dessuten har ikke hu heller vært her i noen av disse timene. Lovende -_- Og dette skal være ferdig til 10:45, great ... ..skoleåret starter i august, har du skulket faget et halvt år allerede, er det vel liten vits å begynne nå? Høyskole, kjekken Faget starta i forrige uke. Tirsdag for å være nøyaktig. Dette er fjerde dag med dette faget. Første dag hadde jeg angstanfall og forlot ikke senga, neste gang forsov jeg meg, denne tirsdagen var jeg sjuk, i dag er jeg her. Yay Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hvordan går det med øyet ditt, Aidskake? Større sjanse for at hun ser det med stor skrift ... Endret 19. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Alt som har med Linux å gjøre kan............... brenne! Samme kan Mac^^ Jeg sverger til Windows. Har hatt ett problem med Windows siden 2004. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 @Kanin33: Ser ikke sånn ut, men hvis hun skumleser gjennom noen av sidene legger hun nok merke til det ... *Optimistisk* Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er på jakt etter en helt sjuk nettbasert tegneserie. Er ganske dårlig tegnet, der du f.eks ser noen bli truffet av en buss forså å bli voldtatt av bussjåføren. Helt sykt Noen som vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fikk hun det i øyet? *knis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg