Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Huff, ja de får jo bare hjelp i form av juridiske ting, tips og evt. de kan ta kontakt med banker og/eller kreditorer for deg. Nei, betal regningene uansett! Det må være sykt stress å være så presset økonomisk. Men det skal sies at han der var den i det programmet som var dypest i det da, og han holdt på å trekke forloveden sin med i dragsuget.. Endret 19. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det kan jeg tenke meg. Glad jeg har fått betalt alle regningene mine før de forfalt siden i fjor sommer! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hehe ja.. I noen episoder har de måttet ringe rundt til venner og familie for personlig lån på mangfoldige tusen. Den er kjip. Men fortjent når de har samlet inntekt på litt over 350k og drikker champagne hver dag til middag. den er drøy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, ærlig talt, til og med jeg holder meg til vin i 50 - 90-kroners-klassen når det kommer til middag Vel, jeg gjorde den perioden jeg drakk jævlig mye vin, nå har jeg roa drikkinga, tror levra mi takker meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 HAHAHHA! WTF! http://www.nordmore.museum.no/artikkel.asp...37&MId2=273 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ahahaha! Av alle ting. Virker veldig spennende. Akkurat som den boka jeg kom over om de forskjellige typene saltvannsrygger eller noe lignende Oh well *laste ned Fable til Xbox* Slenge meg på senga og lese til jeg sovner / vekkerklokka ringer. *poff* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Skrev i gjesteboka til dama: Hei Kjære! Har et nytt reisemål for oss. Tenkte vi sku ta en tur hit: http://www.nordmore.museum.no/artikkel.asp...37&MId2=273 Du betale for støvla å bensin til biln evt. flybilletta. Æ spandere mat som hovedsakelig består av sodd eller joikakaka! Suksess? Endret 19. mars 2009 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ha ha, det må jo bare bli win Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 haha ja, har tidligere invitert henne til en plass som heter Fægfjord like utenfor Hammerfest. Jeg spanderer engangsgrill og en pakke pølser, evt en burger som vi deler i to på statoil. Hvis hun vil ha ketchup kan hun ta det med selv. Hun var med på den! jeg er så romantisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ha ha ha! Jeg bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg må ha verdens kuleste kjæreste! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg lurer på hva som skjedde med planen min om å legge seg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er for sent nå! Sovner du nå er du mer ødelagt enn om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sant. Er uansett ikke trett. Får heller hive i meg noen koffeintabletter om noen timer, pusse tenna, ta en dusj og sånn. Og ringe og vekke kompisen min og sørge for at han kommer seg på skolen. Han har ikke vært på skolen siden vi hadde muntlig for noen uker siden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Off, koffeintabletter har jeg en sær opplevelse med.. sist jeg tok sånne var jeg våken 54 timer i strekk.. Sjekka om han er i live? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Han logger på MSN nå og da, og fikk tak i ham forrige fredag og ba ham pelle seg på skolen, men da jobba han Må være herlig å ha skole 4 dager i uka og jobbe 2 betalte jobber og 1 ubetalt jobb, samt ta på seg en drøss med svart arbeid på si Han bor ikke dyrt engang, han har en av de billigste bopelene av de i klassen som bor på hybel o.l. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Høres egentlig ut som et temmelig kjedelig liv skal jeg være ærlig! :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det er tre ting det går i virker det som. Fylla onsdag, fredag og lørdag (om han ikke jobber da, to av jobbene er bartender), jobb og WoW ellers, får pressa inn litt skole nå og da virker det som Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg fikk lim i øyet og er nå herved blind på høyre side. Nå må jeg vente til legekontoret åpner så jeg får hastetime. Hurra! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Smurf: kjipern! Kult at han finner tid til wow inni alt det der da! Ayds: Hvilket lim er det :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg