Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hmm, ja det er sant Bytex. Men til nå har de faktisk ikke vist en sex scene, selv om de fleste sikkert har hatt seg der.

jeg er faktisk ganske engasjert å! Hater Noor!

gapwick: Ja, det er temmelig hjernedødt, men det er jo det som gjør det så morsomt da!

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hhaah ja det er sant bytex, og smurfen og forsåvidt! :p men han der Rune tar kaka, dama ler høyt hver gang han sier noe, hun mener han høres ut som narko-jarle fra åpen post!

Mine minner fra 10. klasse: Jenter. Rumper. Pupper. (sånne der halveis skinnbukse/latex var veldig inn det året, og de dekket det ikke til med en kjip topp, så det ble plenty grabbing).

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Det jeg husker best fra ungdomsskolen var badstua. Den var midt mellom gutte og jentegarderoben. Så fant noen luringer ut at man kunne legge vann under døra og ligge og kikke i speilbildet på alle jentene som dusja og tørka seg.

Så selvsagt litt dumt ut når døra gikk opp og 2 gutter lå og krabba rundt på gulvet og "lette etter noe".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

mumlebukser? :p

huff, jeg var en liten gris! heldigvis var jeg ''han søte uskyldige'' så det var helt greit for dem at jeg tafset! :D ''Oi, du har så fine runde pupper, kan jeg få kjenne bare for å sjekke konsistensen?''

Bytex: LOL!! :D

Siste nattevakt nå. En hel uke fri!

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Det var mye rart hos nevnte jente. *grøss*

Hu var visst den første på trinnet som hadde seg, en gang på barneskolen.

Det viste seg at hu visstnok hadde hatt seg med store- og lillebror.

De var en dysfunksjonell familie, men hvor vidt det var sant eller bare et rykte, vet jeg ikke, og vil egentlig ikke vite det heller :p

Lenke til kommentar
Smurf: Aæj, hørtes litt for ekkelt ut til å være sant. Sikkert ondsinnede rykter..

Satser på det.

Hu har nesten blitt brukbar i de senere år, nesten så jeg vil kalle henne MILF, men så igjen, hu er mora til unga til to bekjente av meg fra grunnskolen, og er alenemor, så jeg tror jeg bare holder meg unna :p

Lenke til kommentar
Aidskake: Vi to?

Neste gang? Jeg og toth er i full gang. Vi lager novelle, og den er fantastisk.

Utdrag:

Toth sier:

"Ih, Fritz!" kvinte hun. Hun hørte sin egen stemme, og følte seg som et lite pikebarn der hun lå. Hva i all verden var det hun drev med? Hun hadde ikke følt det slik på 30 år. Hun hadde faktisk aldri følt det, mannen var ikke akkurat noen petter smart på soverommet. Det var kanskje det som gjorde at hun i det hele tatt begynte å se lengtende etter Fritz, som oste råskap.

Toth sier:

Hånden gikk litt nedover igjen, samtidig som den andre fant venstrelåret hennes

Ida sier:

Hun fniste som en nypult fjortiss midt i all halmen. Kjente adrenalinet flyte rundt i kroppen, mens Fritz tegnet små sirkler på lårene hennes med fingrene sine. Han flyttet seg, og nå satt han mellom anklene hennes. Han fortsatte å kjærtegne lårene hennes, men beveget seg sakte oppover mot hoftene hennes. Hun pustet tyngre og tyngre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...