Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

G.sport selger 10 pack sokker som er veldig gode til hundrelappen. Vreng de og kast de til vask først da loet setter seg i neglene og mellom tærne! :p
Jeg mener jeg kjøpte noen pakker på Dressmann før jul, rundt femten par med helt streite sorte bomullsstrømper i min størrelse. Det betyr ikke en dritt om vaskemaskinen tar noen sokker i ny og ne, og om morgenen kan man bare beføle seg frem til sokkeskuffen uten å måtte tenke på farge og slike avanserte ting.

Notert. Takk for svar! Da skal jeg på sokkejakt etterhvert. :)

Noen her som har sett "Synecdoche, New York" enda? Jeg så den i dag, og må bare få ut at det er et herlig stykke film. Den var alt jeg ville at den skulle være, noe som er en del, ettersom at Eternal Sunshine of the Spotless Mind er favorittfilmen min.

Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask.

Vent. Hva?

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk! :)

Har dere en fin kveld?

Joda, her går det bra. Akkurat hatt litt frustrerte fruer-maraton med smågodt og pus.

b-real skifter jo avatar oftere enn jeg skifter sokker jo :(
Han prøver å holde seg skjult sånn at ingen vet når en skumling er i tråden og kan fjerne linker av ymse slag som dere poster hele tida.

Kor er Nie, Espen Pai, Eplefe og resten av dei no om dagen?
Nie jobber som en gal på sykehuset og har lite fritid. Espen jobber på Sats og Shell(?) og har hvertfall ikke tid til forumet. Tror han skulle jobbe 58 timer denne uka. Sånn er det når man tar på seg masse vakter på to forskjellige jobber. Jeg får litt sånn update siden han av og til ringer meg når han kjeder seg og bussen er treg.

Eplefe... Vel, hun har blitt ninja-moddet bort fra forumet, men etter som jeg har blitt fortalt så er det mulig vi ser henne igjen ved en senere anledning. Det er tross alt åpnet for muligheten til at permban slettes ikke trenger å være for evig og alltid, men at man kan søke seg inn tidligere

Lenke til kommentar
G.sport selger 10 pack sokker som er veldig gode til hundrelappen. Vreng de og kast de til vask først da loet setter seg i neglene og mellom tærne! :p
Nei nei, ferske sokker skal nytes. Det finnes knapt noen større glede enn å skli på seg et par med helt kliss nye og myke sokker. Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask.

Sanne ord, men det er litt ukult med sorte tupper på tåneglene som ikke går bort! :p Oh, kom på at selve neglene ble misfarget også. Løste seg etter en vask da..

Så Eplefe fikk ban pga bitchingen? Permban eller?

Lenke til kommentar
Nei nei, ferske sokker skal nytes. Det finnes knapt noen større glede enn å skli på seg et par med helt kliss nye og myke sokker. Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask.

Eg bruker nesten berre sokker i kule farg... Wait, wat?

Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask.

Vent. Hva?

1234972165601.png

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Kor er Nie, Espen Pai, Eplefe og resten av dei no om dagen?
Nie jobber som en gal på sykehuset og har lite fritid. Espen jobber på Sats og Shell(?) og har hvertfall ikke tid til forumet. Tror han skulle jobbe 58 timer denne uka. Sånn er det når man tar på seg masse vakter på to forskjellige jobber. Jeg får litt sånn update siden han av og til ringer meg når han kjeder seg og bussen er treg.

Eplefe... Vel, hun har blitt ninja-moddet bort fra forumet, men etter som jeg har blitt fortalt så er det mulig vi ser henne igjen ved en senere anledning. Det er tross alt åpnet for muligheten til at permban slettes ikke trenger å være for evig og alltid, men at man kan søke seg inn tidligere

Heehe, høyrest ut som slutten på ei film. Spennende å høyre. :D

Lenke til kommentar
Noen her som har sett "Synecdoche, New York" enda? Jeg så den i dag, og må bare få ut at det er et herlig stykke film. Den var alt jeg ville at den skulle være, noe som er en del, ettersom at Eternal Sunshine of the Spotless Mind er favorittfilmen min.
Jeg har ikke fått sett den enda, men den ligger i "skall sees"-bunken. Jeg liker også Eternal Sunshine svært godt, så jeg har store forventninger til den.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...