Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp alle sokker i samme farge, så unngår du mismatch.

Har du tips på hvor man får det? Har lyst på en pakke med 40 like, svarte sokker. Er dritt lei av sokkeskuffen min som for det meste består av ulike sokker.

G.sport selger 10 pack sokker som er veldig gode til hundrelappen. Vreng de og kast de til vask først da loet setter seg i neglene og mellom tærne! :p

Lenke til kommentar
Kjøp alle sokker i samme farge, så unngår du mismatch.

Har du tips på hvor man får det? Har lyst på en pakke med 40 like, svarte sokker. Er dritt lei av sokkeskuffen min som for det meste består av ulike sokker.

Jeg mener jeg kjøpte noen pakker på Dressmann før jul, rundt femten par med helt streite sorte bomullsstrømper i min størrelse. Det betyr ikke en dritt om vaskemaskinen tar noen sokker i ny og ne, og om morgenen kan man bare beføle seg frem til sokkeskuffen uten å måtte tenke på farge og slike avanserte ting.
Lenke til kommentar
Red.: Og ho dama som spelte bass og var ilag med NgZ.

Jeg savner Kibs masse mye : <

Og hu er vel fortsatt sammen med NgZ så vidt jeg veit ^^

Jeg kjøpte 60 par hvite frotté-ankelsokker fra Nike sist jeg var i USA.

Var rimelig billig også, så vidt jeg husker :p

Lenke til kommentar
G.sport selger 10 pack sokker som er veldig gode til hundrelappen. Vreng de og kast de til vask først da loet setter seg i neglene og mellom tærne! :p
Nei nei, ferske sokker skal nytes. Det finnes knapt noen større glede enn å skli på seg et par med helt kliss nye og myke sokker. Sokker er som kondomer, de blir ikke helt det samme etter en vask.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...