Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen. Jeg er så irritert på den norske politikken mtp. tannlege vs. vanlig lege og dekking av hjelp. Jeg har IKKE råd til tannlege-time sånn som det er nå så jeg må bare gå og tygge ibux og paracet.

Hvorfor kan det ikke være samme opplegget med egenandel på tannlegetimer som på legetimer? :(

Lenke til kommentar
Fy faen. Jeg er så irritert på den norske politikken mtp. tannlege vs. vanlig lege og dekking av hjelp. Jeg har IKKE råd til tannlege-time sånn som det er nå så jeg må bare gå og tygge ibux og paracet.

Hvorfor kan det ikke være samme opplegget med egenandel på tannlegetimer som på legetimer? :(

Fordi systemet er fubar.
HÆ?! 18 år? Må vente 3 år da eller? Tror du kanskje de gjør untak for meg?
Hahahaha! Ærlig talt, altså. :wee:
Priceless.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ikke enkelt å være 15 (?) år å komme inn her med barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. :wee:

qouted for truth!

:p

Lenke til kommentar
Ikke enkelt å være 15 (?) år å komme inn her med barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. :wee:

Snakker du om meg? JEg har endelig bestemt meg for å spare opp :D

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Snakker alltid om deg ;P

Og du? Skjegg? Pff...barnerumpe :wee:

Ja ok... Det er ikke så mye der enda, men det er første gang jeg har latt det gro sånn ordentlig. Jeg fikk beskjed om at jeg så mer voksen ut og begynte å ligne på faren min tidligere i dag. Så jeg vurderer å rake det igjen :p
Lenke til kommentar
En vennine av meg (som jeg også prøver meg på :wee: ) viste meg en ny religion; Pi-ismen.

Hun går i gruppa med mattegeniene, mens vi dødelige får 3'ere. Men makan til fordeler de får... Pi-isme og mattekonkuranser. For en religion....

Det sto ikke altfor mye om det på Wiki. Hva er det for noe sjuke greier?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...