Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Meh... det er kaldt her, jeg begynner å bli syk. Desuten er jeg kosesyk... >< Help, anybody? hørt om panel ovn, eller å lukke igjen eventuelle vinduer..... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hørt om panel ovn, eller å lukke igjen eventuelle vinduer..... Varmen i gulvet er skrudd av, vinduet står oppe ja, siden det blir så ekkel luft her om det ikke gjør det... jaja. *putte føttene inn i pc kabinettet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eple: xplain? Rather not. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eple: xplain? Rather not. Cool. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 God kveld alle sammen! Da er jeg endelig hjemme fra praksis. Nå skal jeg legge meg ned noen minutter og bare slappe av. Kanskje jeg skal lese en bok. God morgen. ^^ Fortell oss hvordan timen(e?) gikk, så kan du legge deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg husker fra CDen fra 04 at Matias Tellez - Singing La La La var en ganske grei sang ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se filmen hos Youtube Minnene. (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Norsk TV skulle sende flere reklamer som denne! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fy faen. Jeg er så irritert på den norske politikken mtp. tannlege vs. vanlig lege og dekking av hjelp. Jeg har IKKE råd til tannlege-time sånn som det er nå så jeg må bare gå og tygge ibux og paracet. Hvorfor kan det ikke være samme opplegget med egenandel på tannlegetimer som på legetimer? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 HÆ?! 18 år? Må vente 3 år da eller? Tror du kanskje de gjør untak for meg? Hahahaha! Ærlig talt, altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fy faen. Jeg er så irritert på den norske politikken mtp. tannlege vs. vanlig lege og dekking av hjelp. Jeg har IKKE råd til tannlege-time sånn som det er nå så jeg må bare gå og tygge ibux og paracet. Hvorfor kan det ikke være samme opplegget med egenandel på tannlegetimer som på legetimer? Fordi systemet er fubar. HÆ?! 18 år? Må vente 3 år da eller? Tror du kanskje de gjør untak for meg?Hahahaha! Ærlig talt, altså. Priceless. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 man må jo bare elske nye tarder på forumet og kjærester som la bort sin egen pakke Toffin, for og heller spise på min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke enkelt å være 15 (?) år å komme inn her med barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke enkelt å være 15 (?) år å komme inn her med barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. qouted for truth! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ikke enkelt å være 15 (?) år å komme inn her med barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. Snakker du om meg? JEg har endelig bestemt meg for å spare opp Endret 21. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En vennine av meg (som jeg også prøver meg på ) viste meg en ny religion; Pi-ismen. Hun går i gruppa med mattegeniene, mens vi dødelige får 3'ere. Men makan til fordeler de får... Pi-isme og mattekonkuranser. For en religion.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 qouted for truth! Yeah!Oh hey...who are you again? Snakker du om meg? JEg har endelig bestemt meg for å spare opp Snakker alltid om deg ;POg du? Skjegg? Pff...barnerumpe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Snakker alltid om deg ;POg du? Skjegg? Pff...barnerumpe Ja ok... Det er ikke så mye der enda, men det er første gang jeg har latt det gro sånn ordentlig. Jeg fikk beskjed om at jeg så mer voksen ut og begynte å ligne på faren min tidligere i dag. Så jeg vurderer å rake det igjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 barske mannfolk da som er truende og skummel og ikke minst...har fått skjegg.. Aww, du da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En vennine av meg (som jeg også prøver meg på ) viste meg en ny religion; Pi-ismen. Hun går i gruppa med mattegeniene, mens vi dødelige får 3'ere. Men makan til fordeler de får... Pi-isme og mattekonkuranser. For en religion.... Det sto ikke altfor mye om det på Wiki. Hva er det for noe sjuke greier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg