Tunky Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ALLE LIKER MEG OG LINKEN JO! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nice Mulholland Drive likte jeg også, eneste jeg har sett av de du nevner der.. dessverre. Gled deg til Eraserhead! Psykologen din anbefalte Blue Velvet, jeg anbefaler Eraserhead. Kjøp den NU! Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Selv om vi eksempelvis hadde en sjanger til felles betyr ikke det at jeg deler den samme smaken som deg når det gjelder andre sjangre. Dessuten er en liste med et par hundre filmer alt for lite materiale å trekke linjer ut fra. Om du gir topp score til Sátántangó kan en annen gi topp score til La Planète Sauvage, og det gir ikke meg noe som helst av verdi. Jeg setter opp karakterene først og fremst for min egen skyld. Helvete heller, er billetservice helt ødelagt eller? Jeg får feilmelding hver gang jeg prøver å kjøpe en bilett =( Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 String-Emil er hot ! Han ér det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 String-Emil er hot ! Brukeren eller internett-mannen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har sett det mest nevneverdige av Lynch, inkludert Blue Velvet. Ikke min favorittregissør though. Okei. Hvilken er din favoritt? Eraserhead topper kaka her i gården. Sinnsykt creepy stemning i den filmen. Jeg likte over hodet ikke Eraserhead, den var alt for surrealistisk og eksperimentell. Til gjengjeld synes jeg The Elephant Man var fremragende, og klart hans beste verk noen sinne. Om enn ikke en film, så var jo Twin Peaks også helt fantastisk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Yes, jeg fikk 4 på framføringa i Norsk, da er kanskje 4-ern sikret til våren Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 String-Emil er hot ! Han ér det. Ikkje eit takk for gratulasjonen ein gong. Må få seie at eg er såra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Slenger meg på de andre og tar kvelden, god natt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 String-Emil som i mannen på internettet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm, kanskje jeg skal ta opp kampen med String-Emil som Kjole-Sjur? Vad tycks? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det hadde vært genialt ! Jeg kunne ha stilt med noe lignende. shoegasm.com kunne ha blitt min hjemmeside? :!: Meg iført sexye sko, og bilder hvor jeg gnir hælen på mine bryster feks. Endret 18. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det hadde vært genialt !Jeg kunne ha stilt med noe lignende. shoegasm.com kunne ha blitt min hjemmeside? :!: Meg iført sexye sko, og bilder hvor jeg gnir hælen på mine bryster feks. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm, kanskje jeg skal ta opp kampen med String-Emil som Kjole-Sjur?Vad tycks? Så fremt du opptrer i utfordrende positurer og sørger for at man tydelig kan se konturer av lemmet under kjolen er jeg helt med! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det hadde vært genialt !Jeg kunne ha stilt med noe lignende. shoegasm.com kunne ha blitt min hjemmeside? :!: Meg iført sexye sko, og bilder hvor jeg gnir hælen på mine bryster feks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det hadde vært genialt !Jeg kunne ha stilt med noe lignende. shoegasm.com kunne ha blitt min hjemmeside? :!: Meg iført sexye sko, og bilder hvor jeg gnir hælen på mine bryster feks. Jeg er helt for den ideen altså Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det hadde vært genialt !Jeg kunne ha stilt med noe lignende. shoegasm.com kunne ha blitt min hjemmeside? :!: Meg iført sexye sko, og bilder hvor jeg gnir hælen på mine bryster feks. Endret 18. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Innlegg med uønsket link er fjernet og X antall innlegg som på død og liv måtte være quotet av denne linken er fjernet. Tilbakemeldinger taes via PM og ikke i tråden Endret 18. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 b-real skifter jo avatar oftere enn jeg skifter sokker jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg