fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 True, ikke sett de though. Ferox skal visstnok være dårligere enn Holocaust, som du ikke anbefaler. I Spit On Your Grave skal være revolusjonere i sin tid Det er møkk alt sammen, og filmer jeg gjerne skulle vert foruten. Sadisme gjør seg dårlig på film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg syns fortsatt Ferox var bedre enn Holocaust, selv om det virker som om alle andre mener det motsatte når det kommer til de to filmene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 True, ikke sett de though. Ferox skal visstnok være dårligere enn Holocaust, som du ikke anbefaler. I Spit On Your Grave skal være revolusjonere i sin tid Det er møkk alt sammen, og filmer jeg gjerne skulle vert foruten. Sadisme gjør seg dårlig på film. Med en slik påstand regner jeg med at du ikke har sett Blue Velvet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Se filmen hos Youtube Maybe old, men jeg blir alltid i godt humør når jeg ser den, og det trenger jeg nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Rasisme sa du??Siden 1990 har over 100 nordmenn blitt drept av innvandrere. Det er flere falne enn kompani Linge hadde under siste verdenskrig. Politiet hevder de har kontroll. Til sammenlikning har nordmann drept ÉN innvandrer siden 1945! Holmlia 27. januar 2001... Benjamin Hermansen ble stukket til døde. Seks dager senere går 40.000 i tog mot rasisme. Gjerningsmennene dømmes til fengsel i 15 og 16 år Natt til 1. november 1998 blir Rune Berg lett offer for en gjeng av fremmed opprinnelse. Hovedmannen var tilbake i Oslo-gatene før det var gått tre år. Ingen gikk i tog mot rasisme... Og Rune er ikke alene... Noen som er enig? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som er enig? Hvis jeg hadde giddi kunne jeg laget en omvendt liste, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Med en slik påstand regner jeg med at du ikke har sett Blue Velvet?Nå har ikke jeg sett Blue Velvet, men det er en forskjell på vold for historiefortellingsens skyld, og vold for voldens skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ooh. Blue Velvet, den må jeg se når jeg kommer hjem. Alt for lenge siden jeg har sett noe som helst av Lynch =/ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Problemet er jo å skulle gi en absolutt karakter kontra en som er relativ til sjanger eller et hvilket som helst annet kriterium man går ut i fra. Jeg elsker for eksempel tidlig sverd og sandal-film, men jeg foretrekker å ikke rangere dem opp mot noe annet enn liknende filmer. Så fort jeg skal rangere radikalt ulike filmer opp mot hverandre blir det en subjektiv liste som ikke har noen relevans for andre enn meg selv og andre med identisk filmsmak. Hehe, er ikke det poenget da? Å ha en så subjektiv liste mulig? Den som ser på lista vil jo skjønne en viss rød tråd som går gjennom alle filmene, og dermed forstår hva slags type film jeg liker og vica versa. Dermed kan den jo se om du har lik filmsmak, om du liker hva jeg liker i film, og kan dermed dra nytte av karakterene. Selv om vi eksempelvis hadde en sjanger til felles betyr ikke det at jeg deler den samme smaken som deg når det gjelder andre sjangre. Dessuten er en liste med et par hundre filmer alt for lite materiale å trekke linjer ut fra. Om du gir topp score til Sátántangó kan en annen gi topp score til La Planète Sauvage, og det gir ikke meg noe som helst av verdi. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Med en slik påstand regner jeg med at du ikke har sett Blue Velvet?Nå har ikke jeg sett Blue Velvet, men det er en forskjell på vold for historiefortellingsens skyld, og vold for voldens skyld. Fair enough, men når plottet går ut på sadomachisme så er det en film om nettopp dette, men den er fortsatt meget annerledes enn de andre torturgreiene vi har nevnt her. Men du bør se den. God film, Gapwick. Ooh. Blue Velvet, den må jeg se når jeg kommer hjem. Alt for lenge siden jeg har sett noe som helst av Lynch =/ Sett tre av han. Eraserhead er min favoritt, kongefilm. Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Noen som er enig? Hvis jeg hadde giddi kunne jeg laget en omvendt liste, men det gidder jeg ikke. Well spoken, comrade CypheroN. Endret 18. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som er enig? Hvis jeg hadde giddi kunne jeg laget en omvendt liste, men det gidder jeg ikke. Well spoken, comrade CypheroN. Yeah. Fuck rascism. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ahh digg å ligge med vinduet oppe. Kommer inne en frisk bris, samtidig drypper det i takrenna. Ahh våren er i anmars Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 True, ikke sett de though. Ferox skal visstnok være dårligere enn Holocaust, som du ikke anbefaler. I Spit On Your Grave skal være revolusjonere i sin tid Det er møkk alt sammen, og filmer jeg gjerne skulle vert foruten. Sadisme gjør seg dårlig på film. Med en slik påstand regner jeg med at du ikke har sett Blue Velvet? Jeg har sett det mest nevneverdige av Lynch, inkludert Blue Velvet. Ikke min favorittregissør though. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Før det er for sent skal jeg dedikere en bursdagshilsen til Hoppende Bryster! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har sett det mest nevneverdige av Lynch, inkludert Blue Velvet. Ikke min favorittregissør though. Okei. Hvilken er din favoritt? Eraserhead topper kaka her i gården. Sinnsykt creepy stemning i den filmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ooh. Blue Velvet, den må jeg se når jeg kommer hjem. Alt for lenge siden jeg har sett noe som helst av Lynch =/ Sett tre av han. Eraserhead er min favoritt, kongefilm. He he, den har jeg derimot til gode å se. Psykologen min anbefalte Blue Velvet til meg etter en drøm jeg hadde som jeg fortalte ham om, gikk på Platekompaniet etter at timen min var over, kjøpte den og ble straks forelska ^^ Min favoritt av ham er nok Wild at Heart. Har soundtracket på vinyl Den plata er spilt veldig mye Liker også Mulholland Drive og Lost Highway og Twin Peaks er vel en av mine favoritt-TV-serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg