TanTheMan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 @Sondre: Helt ærlig trodde jeg først det var to bæsjeklumper av noe slag inni noe ekkelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor slik dørgende kjedelig gubbemusikk?Den er da bedre enn 90% av det som er "populært". Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 it looks like two vaginas Wow. Da jeg gikk opp trappa tenkte jeg konstant tanken om at noen kom til å si det. Wow. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 mMmm ... God bok, solbærtoddy og Mark KnopflerFin kveld Hvorfor slik dørgende kjedelig gubbemusikk? Fordi jeg syns det er chill og herlig. Ikke for det, jeg slapper like godt av til Machine Head og Troll som til Knopfler og Phil Collins Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 CypheroN, Salo er da ikke spesielt ekkel ... Den tar knekken på meg pga en ting som er overaskende for de fleste. Jeg synes ikke torturen er spesielt mye eklere enn i andre sadist-filmer, men når dette blir vist sammen med folk som ler og god og "Hyggelig" musikk, så takler jeg ikke å se på. Hadde det vært folk som skrek og var slemme med black metal i bakgrunnen så hadde det ikke vært noe ille; Hostel og Saw synes jeg ikke er ekkelt i det hele tatt, fordi miljøet er så skittent og det er så.. så.. øst-europeisk. Men Salo har koselig musikk og folk i dress sammen med det jævlige. Det blir så orgainsert og kvalmt. Æsj. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Corby's med tacosmak. Deily! Du...du...ketchup..? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 @Sondre: Helt ærlig trodde jeg først det var to bæsjeklumper av noe slag inni noe ekkelt. Spesielt den til venstre, ser rett og slett ut som bæsj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 mMmm ... God bok, solbærtoddy og Mark KnopflerFin kveld Her er det Frustrerte Fruer, smågodt, cola og Lena. (Hun kunne forsåvidt også gått inn under kategorien "smågodt") Er ikke hu litt gammel til å være smågodt? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Corby's med tacosmak. Deily! Du...du...ketchup..? Taco + ketchup = fail. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 CypheroN, Salo er da ikke spesielt ekkel ... Den tar knekken på meg pga en ting som er overaskende for de fleste. Jeg synes ikke torturen er spesielt mye eklere enn i andre sadist-filmer, men når dette blir vist sammen med folk som ler og god og "Hyggelig" musikk, så takler jeg ikke å se på. Hadde det vært folk som skrek og var slemme med black metal i bakgrunnen så hadde det ikke vært noe ille; Hostel og Saw synes jeg ikke er ekkelt i det hele tatt, fordi miljøet er så skittent og det er så.. så.. øst-europeisk. Men Salo har koselig musikk og folk i dress sammen med det jævlige. Det blir så orgainsert og kvalmt. Æsj. Ha ha, det er noe av det jeg liker best med filmen, og andre som den Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det er forferdelig spesielt sluttscena Masturberer en gutt og titter med kikkert ut av vinduet og ler, han andre ekle fyren smiler også og ler. Ute av vinduet ser vi folk som blir kuttet av øyet, nippel-burning, you name it. Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den er da bedre enn 90% av det som er "populært". Jeg snakker da ikke om populær musikk. Jeg snakker om god musikk. Det at den er bedre enn søppel gjør den ikke god. Jeg er også bedre enn katten min i fotball. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er ikke hu litt gammel til å være smågodt?For deg kanskje. Jeg er gammal gubbe jeg nå vettu. Må se det relativt ut fra min alder. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den er da bedre enn 90% av det som er "populært". Jeg snakker da ikke om populær musikk. Jeg snakker om god musikk. Han synes Mark Knopfler er god musikk, noe som absolutt ikke er rart, da han er en gitargud. Min musikk er bedre enn din! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, tenkte litt på det sånn sett, men ser for meg smågodt noe smågoth på 16-17 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 CypheroN, jeg liker sånne filmer jeg. God underholdningsverdi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 CypheroN, jeg liker sånne filmer jeg. God underholdningsverdi Sånnen filmer, ja. Har du tips til no- .. nei, glem det... klarer meg fint uten Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) CypheroN, Salo er da ikke spesielt ekkel ... Den tar knekken på meg pga en ting som er overaskende for de fleste. Jeg synes ikke torturen er spesielt mye eklere enn i andre sadist-filmer, men når dette blir vist sammen med folk som ler og god og "Hyggelig" musikk, så takler jeg ikke å se på. Hadde det vært folk som skrek og var slemme med black metal i bakgrunnen så hadde det ikke vært noe ille; Hostel og Saw synes jeg ikke er ekkelt i det hele tatt, fordi miljøet er så skittent og det er så.. så.. øst-europeisk. Men Salo har koselig musikk og folk i dress sammen med det jævlige. Det blir så orgainsert og kvalmt. Æsj. Ha ha, det er noe av det jeg liker best med filmen, og andre som den Man må vel nesten ha sadomasochistiske trekk for å ikke bli totalt frastøtt fra den slags aktiviteter. Ikke at sadomasochisme i seg selv er noe galt, såfremt det holdes litt i tøylene. Forøvrig har jeg alltid vert litt skeptisk til The Duke.. Endret 18. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Filmen, mannen eller brukeren? Jeg sier meg enig om det er sistnevnte du tenker på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Man må vel nesten ha sadomasochistiske trekk for å ikke bli totalt frastøtet fra den slags aktiviteter. Ikke at det i seg selv er noe galt, såfremt det holdes litt i tøylene. Forøvrig har jeg alltid vert litt skeptisk til The Duke.. Håper virkelig ikke det er her The Duke har fått nicket sitt fra Filmen, mannen eller brukeren?Jeg sier meg enig om det er sistnevnte du tenker på. Jeg er vel skeptisk til alle .. tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg