Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tok noen bilder også, skal fremkalle de i mørkerommet i løpet av uka ellerno sånt. aner ikke helt åssen bildene blei, men det blei sikkert morsomt :p

Nice, håper du fikk noen kule som du kan scanne og slenge opp på dA eller noe da :)

Grattis HB(hvem?)

Skammelig fint vær her!

HB = Hoppende Bryster aka Lemon :p

Lenke til kommentar
Er det normalt at Spotify ikke spiller plettfritt? Jeg hører stadig små forstyrrelser av noe slag. Helt uakseptabelt.

Er det mulig å utdype litt? Når jeg bruker Spotify, kommer det reklame iblant, men ikke noe mer. Hører aldri 'små forstyrrelser'.

Kanskje det har noe å si siden du emulerer med WINE på Linux? Men egentlig burde ikke det ha noe å si, men.

Lenke til kommentar
Er det normalt at Spotify ikke spiller plettfritt? Jeg hører stadig små forstyrrelser av noe slag. Helt uakseptabelt.

Hos meg funker den heilt fint. Har riktignok kun prøvd i Windows 7 Beta, så dersom du køyrer Ubuntu med Wine kan det være derfor. Har høyrd at mange har problemer med Spotify der nemleg.

Lenke til kommentar
Viss eit ord som «bilete» står som ein tittel eller overskrift, er då ordet objekt eller subjekt?

Det er vel ikke en fullverdig setning, så liten vits i å analysere. Men det er vel subjekt.

Hvis ikke jeg er helt ute på viddene nå så er det slik at du kan ha setning uten objekt, men du kan ikke ha setning med objekt og uten subjekt (da blir det ufullstendig setning). Så da må det være subjekt.

Jobber med lekser? :)

EDIT: Argh. Byttet om på objekt og subjekt.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Viss eit ord som «bilete» står som ein tittel eller overskrift, er då ordet objekt eller subjekt?

Kan du utdype?

Var ei jente som meinte at albumtittelen til eit album på Facebook var eit objekt i fleirtal. Albumet heit «Webkamerabilder».

Red.: Takk A-Jay. Svarer vel på spørsmålet ditt.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...