Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos usexy lærere: Det er vel noen andre enn meg som har opplevd de 50-60 år gamle lærerne som alltid bøyer seg over pulten med ræva ut når de skal hjelpe andre elever? Forstyrrende, spesielt når det er eleven foran deg læreren skal hjelpe ... -_-

Lenke til kommentar

Tenk deg en altfor stor dame, gammel og rynkete og sur som en måned gammel melk. Hun banker på døra her titt og ofte. Helvete, jeg har aldri sett maken til storforlangende oppførsel. Gjør ditt, gjør datt. Jeg sitter her oppe alene ffs. Kan ikke forvente at jeg kan hjelpe med alle hennes problemer da, så lenge jeg har en jevn strøm av elever som trenger hjelp -.-"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Koffer må vi ha lang dag i dag !!! :arrrg:

Jeg burde lage en slik eppisode som i Finland for og får fri til og kjøre scooter det skal jo bare være fint vær i dag !! :evil:

Lenke til kommentar
Apropos usexy lærere: Det er vel noen andre enn meg som har opplevd de 50-60 år gamle lærerne som alltid bøyer seg over pulten med ræva ut når de skal hjelpe andre elever? Forstyrrende, spesielt når det er eleven foran deg læreren skal hjelpe ... -_-

Been there, done that.

Lenke til kommentar
Har bare opplevd den 28 år gamle lesbiske lærern fra sørlandet som veier rundt 200 kilo, bøye seg over alle faen pulter

Nice!

Æsj! Minner meg om min gamle kunst & håndverk-lærer. Hun var så stor at hun ikke kom seg inn døra på en normal måte. Selv ikke hvis hun gikk sidelengs inn. Så endte med at jeg og resten av sløydklassen måte utvide døra xD

Lenke til kommentar
Har bare opplevd den 28 år gamle lesbiske lærern fra sørlandet som veier rundt 200 kilo, bøye seg over alle faen pulter

Ha ha, minner om den første læreren til parallellklassen min på barneskolen.

Hu var vel rundt 200 kg, og når hu bøyde seg ned for å hjelpe en elev, hendte det ofte at hu feis en annen elev i ansiktet. Samt at hu hadde dårlig hygiene og stakk elever med tegnestifter.

Lenke til kommentar

Vi hadde en vikar som jeg fremdeles husker veldig godt, enda det er minst 15 år siden. Ei "kjerring" godt opp i 40-årene som kledde seg som hun var 19. Så helt håpløst ut, og blondeBH'n var helt synlig også lente hun seg fremover hele tiden for å hjelpe med ting..sprø kjerring. Så mye man helst ikke ville se, for å si det slik.

Mulig hun tente på å vise seg for unge gutter ellernoe. Hun forsvant etter et par måneder igjen.

Men i videregående hadde jeg skikkelig crush på engelsklæreren vår, hun var bare i 20-årene, supersøt og hadde kjempekropp.

Satt og stirra på henne under prøver istedet for å følge med på det jeg dreiv med :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Koffer snakker ingen !! ??

Kunne ikke Stortinge ordne sånn at vær gang man skulle gjøre nokka med aktivitet kunne man gjøre det i stede for skole !! :p

Jeg kunne gjerne kjørt scooter hele tia !! :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...