Wiciwato Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I dag har faktisk ste-søs også bursdag! Hun blir 20 år! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg venter med å gratulere HB. Vi får se hvordan kvelden utarter seg. Du tror ikke hun overlever? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg venter med å gratulere HB. Vi får se hvordan kvelden utarter seg. Du tror ikke hun overlever? Hvorfor skulle jeg tro det? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvorfor skulle jeg tro det? Hvorfor skulle du ellers vente for å se hvordan kvelden uttartet seg? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hun har jo tross alt tredd inn i de voksnes rekker, og alle vet jo at det dør flere voksne enn barn. Altså: Det er større sjanse for at HB dør i dag enn det var i går. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Huff, sitter her og koser meg med norskprøve. Norsklærern er skikkelig sexy mmmm. Nææt. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Apropos usexy lærere: Det er vel noen andre enn meg som har opplevd de 50-60 år gamle lærerne som alltid bøyer seg over pulten med ræva ut når de skal hjelpe andre elever? Forstyrrende, spesielt når det er eleven foran deg læreren skal hjelpe ... -_- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hehe, har vært med på den noen ganger ja diggeste er hvis den 45år gamle røya du har som lærer ikke bruker BH og bøyer seg mot deg! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tenk deg en altfor stor dame, gammel og rynkete og sur som en måned gammel melk. Hun banker på døra her titt og ofte. Helvete, jeg har aldri sett maken til storforlangende oppførsel. Gjør ditt, gjør datt. Jeg sitter her oppe alene ffs. Kan ikke forvente at jeg kan hjelpe med alle hennes problemer da, så lenge jeg har en jevn strøm av elever som trenger hjelp -.-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Koffer må vi ha lang dag i dag !!! :arrrg: Jeg burde lage en slik eppisode som i Finland for og får fri til og kjøre scooter det skal jo bare være fint vær i dag !! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Apropos usexy lærere: Det er vel noen andre enn meg som har opplevd de 50-60 år gamle lærerne som alltid bøyer seg over pulten med ræva ut når de skal hjelpe andre elever? Forstyrrende, spesielt når det er eleven foran deg læreren skal hjelpe ... -_- Been there, done that. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har bare opplevd den 28 år gamle lesbiske lærern fra sørlandet som veier rundt 200 kilo, bøye seg over alle faen pulter Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har bare opplevd den 28 år gamle lesbiske lærern fra sørlandet som veier rundt 200 kilo, bøye seg over alle faen pulter Nice! Æsj! Minner meg om min gamle kunst & håndverk-lærer. Hun var så stor at hun ikke kom seg inn døra på en normal måte. Selv ikke hvis hun gikk sidelengs inn. Så endte med at jeg og resten av sløydklassen måte utvide døra xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har bare opplevd den 28 år gamle lesbiske lærern fra sørlandet som veier rundt 200 kilo, bøye seg over alle faen pulter Ha ha, minner om den første læreren til parallellklassen min på barneskolen. Hu var vel rundt 200 kg, og når hu bøyde seg ned for å hjelpe en elev, hendte det ofte at hu feis en annen elev i ansiktet. Samt at hu hadde dårlig hygiene og stakk elever med tegnestifter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Vi hadde en vikar som jeg fremdeles husker veldig godt, enda det er minst 15 år siden. Ei "kjerring" godt opp i 40-årene som kledde seg som hun var 19. Så helt håpløst ut, og blondeBH'n var helt synlig også lente hun seg fremover hele tiden for å hjelpe med ting..sprø kjerring. Så mye man helst ikke ville se, for å si det slik. Mulig hun tente på å vise seg for unge gutter ellernoe. Hun forsvant etter et par måneder igjen. Men i videregående hadde jeg skikkelig crush på engelsklæreren vår, hun var bare i 20-årene, supersøt og hadde kjempekropp. Satt og stirra på henne under prøver istedet for å følge med på det jeg dreiv med Endret 18. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Koffer snakker ingen !! ?? Kunne ikke Stortinge ordne sånn at vær gang man skulle gjøre nokka med aktivitet kunne man gjøre det i stede for skole !! Jeg kunne gjerne kjørt scooter hele tia !! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hørtes flott ut Bytex Virkelig deilig..... Johansen : Lider du av scooter-fetish? Du har ikke hatt en eneste post, som jeg har lagt merke til, uten at du har skrevet scooter eller kjøre i Endret 18. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kåte skoleelever og sexy lærere...what else? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Perverse bygningsarbeidere? Hvis skolen blir bygget på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg