Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HB :love:

Kanin33 :love:

Jeg hører på If U seek Amy, herregud, jeg har fått sangen på hjernen. MÅ høre den hele tiden. :ermm: Ellers ha vi engelsk, men jeg jobber med medieinnleveringen min. Også skal jeg se på leilighet halv 3 i dag. :wee:

Blandede følelser for dagen altså. Innleveringer er stress, men leilighet er DIGG!

Lenke til kommentar

Jeg har matte, og vi driver med geometri. Etterpå er det fritime, men da må jeg øve til kjemiprøve. Timen etterpå er det kjemiprøve som jeg må gå tidlig fra, siden jeg skal til legen... Skulle tatt blodprøve i går, men det gikk ikke. Må ta i dag istedet. :ermm: Så må jeg hjem, legge fra meg sekken og dusje, for så å dra til chris :D

Lenke til kommentar
HB :love:

Kanin33 :love:

Jeg hører på If U seek Amy, herregud, jeg har fått sangen på hjernen. MÅ høre den hele tiden. :ermm: Ellers ha vi engelsk, men jeg jobber med medieinnleveringen min. Også skal jeg se på leilighet halv 3 i dag. :wee:

Blandede følelser for dagen altså. Innleveringer er stress, men leilighet er DIGG!

Hei, kjære! :love:

Du har dårlig musikksmak. :)

Lenke til kommentar
HE IDUF FMANNE N!

Jeg kjeder meg med fritime. Noen forslag til hva som kan gjøres?

Sove, hoppe, krype, snike, løpe, sprinte, gå, krabbe, skyve, dytte, presse, lirke, birke, pirke, hinke, danke. Vet ikke hva du foretrekker, men hos meg så er det sniking som ligger mitt hjerte nærmest.

Lenke til kommentar
*Slenge masse gratulasjoner til HB*

Førerkort på gang?

Tusen takk!

Hahaha, neppe med det første. Jeg er redd for trafikk. Og sinte bilførere. Og ansvar. Hvis bussen krasjer mens jeg sitter på, er det i det minste ikke min feil. Og jeg kommer bedre ut av en evt kollisjon.

Lenke til kommentar
HB frykter ansvar. Bare sånn slik at alle vet det. Frøken Lemon er redd for å bli 18, for da må ho ta ansvar! Hvordan føles det nå, Lemon? Skjedd mye forskjeller i livet ditt?

Ja, våkna opp og hadde plutselig studielån, unger og forpliktelser.

...nei, ikke egentlig. Enda. Men jeg blei litt svett da jeg fikk sånn melding "Hei, Oda. Gratulerer så mye med attenårsdagen, nå er du voksen og kan gjøre som du vil!".

Lenke til kommentar
Hahaha, neppe med det første. Jeg er redd for trafikk. Og sinte bilførere. Og ansvar. Hvis bussen krasjer mens jeg sitter på, er det i det minste ikke min feil. Og jeg kommer bedre ut av en evt kollisjon.

Du aner ikke hva du går glipp av. Frihetsfølelsen av å suse bortover veien i din egen bil :)

Ja, våkna opp og hadde plutselig studielån, unger og forpliktelser.

...nei, ikke egentlig. Enda. Men jeg blei litt svett da jeg fikk sånn melding "Hei, Oda. Gratulerer så mye med attenårsdagen, nå er du voksen og kan gjøre som du vil!".

Bare tull, ikke kan du kjøpe sprit, ikke kan du kjøpe håndvåpen og ikke kan du sterilisere deg uten videre.

Sånn for å ødelegge litt :p

Lenke til kommentar
Jeg venter med å gratulere HB. Vi får se hvordan kvelden utarter seg.

Jasså.

Og jeg har heldigvis lite interesse av å gå til anskaffelse av håndvåpen, så den er i allefall grei.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...