Sirslask Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Dere er alle idioter! Tone Damli Åberge er det beste som har skjedd norsk musikk! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) En av norges beste i dag heter iallefall Ane Brun. Duettskiva er helt fantastisk! Liker veldig godt den duetten hun gjør sammen med Madrugada som heter Lift Me:) Endret 17. mars 2009 av Hanzi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg spyr av Madrugada. Forbanna REM wannabes. Sånn er DET. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *Spy spy spy spy*Nei, det er ikke lett å like noe du aldri har hørt. Har hørt den jazzdritten ja Hva er ille med jazz? Det er utrolig chill og herlig <3 Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^ Vel, om jeg konsentrerer meg går som regel ikke så aller verst, men jeg har sett Kaizers live, og da var det plent umulig å skjønne det grann. Alkoholenheter inne i bildet, eller? Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^ Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin Vi lever i den vestlige verden. Å utrykke sine egene meninger er helt lov. Frihet er zåå kult azza! Yeah Also, Madrugada og Ane Brun. Sammen eller hver for seg. Jeg takler de ikke Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nei Gapwik, har ikke googlet noen av de. Har hørt på det på youtube. Natta små svette venner, neidsa tulla Endret 17. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ah godt å høre jeg ikke roper i skogen uten å få svar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sier det samme, Bytex. Trodde jeg var alene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ah godt å høre jeg ikke roper i skogen uten å få svar.De siste sidene er jo bare sleikt og kommers materiale uansett. Hver sin smak i guess, men da foretrekker jeg heller heismusikk spilt av musikere som ser ut som de sitter på dass å trykker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg spyr av Madrugada. Forbanna REM wannabes. Sånn er DET. I agree. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg spyr av Madrugada. Forbanna REM wannabes. Sånn er DET. I agree. Dere er ikke helt gode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kul avatar b-real. Ny? Tenkte jeg skulle finne en ny hver uke Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor finner du de? Lager du de selv? @b-real Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *gjesp* trøtt jeg. noen som har peiling på paypal btw? >_> Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *gjesp* trøtt jeg. noen som har peiling på paypal btw? >_> Plages du med noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor finner du de? Lager du de selv? @b-real Hvor jeg finner de? Vel...jeg brukere noe som heter internett,det finnes veldig mange bilder på internett og det er altså på dette internettet jeg har funnet denne avataren 8) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 *gjesp* trøtt jeg. noen som har peiling på paypal btw? >_> Nok til å vite at de er irriterende når det gjelder sikkerheten, men at jeg ikke kunne klart meg uten de, så jeg tilgir dem for et evig stress med mailsending, faks-sending og diverse frem og tilbake siden november Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Når vi først er inne på temaet avatarer kan ejg nevne at jeg har hatt samme avatar gjennom alle tider. Om det er positivt elelr ikke er derimot en annen sak. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 bare det at jeg regga en bruker på paypal nå, men siden jeg er fattig har jeg bare visa elektron siden det er gratis sådan trengs det ordentlig visa f,eks eller funker det å bare få pengene overført til sparekonto f,eks? sånn om jeg får inn penger fra folk som kjøper tegninger osv. commissions heter det vel på engelsk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har bare gode erfaringer med paypal. Det var såpass overraskende enkelt å knytte det opp mot visaet at jeg nesten ble litt bekymret. Men det har fungert i årevis uten problemer så jeg regner med det er trygt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg