Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Spy spy spy spy*
Nei, det er ikke lett å like noe du aldri har hørt.

Har hørt den jazzdritten ja :D

Hva er ille med jazz? Det er utrolig chill og herlig <3

Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff :p

Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^

Vel, om jeg konsentrerer meg går som regel ikke så aller verst, men jeg har sett Kaizers live, og da var det plent umulig å skjønne det grann.

:p

Alkoholenheter inne i bildet, eller? :p

Kaizers er ikke vanskelig å skjønne. Da er det verre med trønderske band, huff :p

Selv jeg som er oppvokst i et hull i Trøndelag sliter litt med det nå og da, men jærsk går helt greit ^^

Lurer på om jeg banner i kjerka når jeg sier at jeg liker Kaizers' versjon av "Action" bedre enn Jokke sin :p

Vi lever i den vestlige verden. Å utrykke sine egene meninger er helt lov. :wee:

Frihet er zåå kult azza!

Yeah :D

Also, Madrugada og Ane Brun. Sammen eller hver for seg. Jeg takler de ikke :p

Lenke til kommentar
Ah godt å høre jeg ikke roper i skogen uten å få svar.
De siste sidene er jo bare sleikt og kommers materiale uansett. Hver sin smak i guess, men da foretrekker jeg heller heismusikk spilt av musikere som ser ut som de sitter på dass å trykker.
Lenke til kommentar
*gjesp* trøtt jeg. noen som har peiling på paypal btw? >_>

Nok til å vite at de er irriterende når det gjelder sikkerheten, men at jeg ikke kunne klart meg uten de, så jeg tilgir dem for et evig stress med mailsending, faks-sending og diverse frem og tilbake siden november :p

Lenke til kommentar

bare det at jeg regga en bruker på paypal nå, men siden jeg er fattig har jeg bare visa elektron siden det er gratis sådan :p

trengs det ordentlig visa f,eks eller funker det å bare få pengene overført til sparekonto f,eks?

sånn om jeg får inn penger fra folk som kjøper tegninger osv. commissions heter det vel på engelsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...