Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja det er en bra sang!! Umbrella? Vær så snill. You had my heartand we'll never be world apart Maybe in magazines but you'll still be my star Baby cause in the Dark You can see shiny Cars And that's when you need me there With you I'll always share ...noen som hørte "nødrim"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rihanna er bare såååå kul! Okei. Takk for den. Vær gang jeg LESER det navnet får jeg Umbrella på hjernen. Ella' ella' ella', eyh' eyh' eyh'. Lo godt på jobb når en gaffeltruckfører hadde den CDen med seg i trucken Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 And it's you and me and all other peopleAnd I don't know why, I can't keep my eyes off of you Mulig det er det mest klissete eksempelet, men etter den der har jeg liksom utviklet en fobi Bør kanskje prøve ut lit mer. Ok, greit. De har en del kliss. Men, det lærer man fort å styre unna/bli glad i på en egen, sær måte. Simon, Wish og Sick Cycle Carousel kan jeg anbefale, i alle fall om man liker lyrics. Også Storm, selvsagt. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rihanna - Umbrella er da fengende Og boyband er da ikke så ille. Wham, BSB, 5ive, Boyzone... Mange fengende sanger på midten av nittitallet. Jeg har de to første albummene av BSB, samt et 5ive-album. Og stolt av det! Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok Batnobbit! Men jeg har liksom MIN måte og skrive på!! Ok jeg skal prøve å ikke skrive så mange utropsteng men jeg gjør det fordi jeg er veldig sånn av meg. Altså det jeg mener er at jeg roper ganske mye å det er en dårlig ting av meg. Men ok skal skjerpe meg. Jeg ville bare høre om jeg kunne bli modd liksom. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Umbrella? Vær så snill....noen som hørte "nødrim"? For meg er den i klasse med "The Ketchup Song" og "Dragostea Din Tei"... Guud... Endret 21. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ville bare høre om jeg kunne bli modd liksom. Samme dagen som du blir medlem? På norges nest største forum? Trodde det var litt selvsagt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ha ha, jeg er så glad for at jeg absolutt ikke husker hvordan Las Ketchup-sangen går Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 i demand ip check @ herjemannen. Welcome to last year. oookeiii... og med det mener du? Lenke til kommentar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg ville bare høre om jeg kunne bli modd liksom. Samme dagen som du blir medlem? På norges nest største forum? Trodde det var litt selvsagt.. Som sagt, jeg ville bare høre. Men da vet jeg det at jeg ikke kan bli modd så lett!! Er dette forumet såå stort liksom? Jeg trodde det bare var sånn data men nå har jeg sett at det er mere ting her. Hva er størst forum da? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ha ha, jeg er så glad for at jeg absolutt ikke husker hvordan Las Ketchup-sangen går Jeg og!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Umbrella? Vær så snill....noen som hørte "nødrim"? For meg er den i klasse med "Ketchup" og "Dragostea Din Tei"... Guud... Aserejé, ja deje tejebe tude jebere sebiunouba majabi an de bugui an de buididipí og NUMA NUMA YAY! *booksmart på landeplager* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 For meg er den i klasse med "The Ketchup Song" og "Dragostea Din Tei"... Guud... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ha ha, jeg er så glad for at jeg absolutt ikke husker hvordan Las Ketchup-sangen går Jeg gjør traumer levende: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor friday night it's party time feeling ready looking fine, viene diego rumbeando, with the magic in his eyes checking every girl in sight, grooving like he does the mambo he's the man there en la disco, playing sexy feeling hotter, he's the king baliar la ritmo ragatanga, and the dj that he knows well, on the spot always around twelve, plays the mix that diego mixes con la salsa, y la baila and he dances y la canta Aserejé, ja de je de jebe tu de jebere sebiunouva majavi an a bugui an a buididipí (x3) many think its brujeria, how he comes and disappears, every move will hypnotize you, some will call it chuleria, others say that its the real, rastafari afrogitano he's the man there en la disco, playing sexy feeling hotter, he's the king baliar la ritmo ragatanga, and the dj that he knows well, on the spot always around twelve, plays the mix that diego mixes con la salsa, y la baila and he dances y la canta Aserejé, ja de je de jebe tu de jebere sebiunouva majavi an a bugui an a buididipí (x3) A nanana...wayayéo (x2) Aserejé, ja de je de jebe tu de jebere sebiunouva majavi an a bugui an a buididipí (x9) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er dette forumet såå stort liksom? Jeg trodde det bare var sånn data men nå har jeg sett at det er mere ting her.Hva er størst forum da? Ja, det er "såå" stort, "liksom". VG har det største forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 SasaB, I won't read it, I tell you. I won't! *lukke øya* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eplefe: Ææææ! Få det til å slutte... De homsene, og den sangen *finne psykolog, prest, og åndsutdriver* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Første forumet jeg fant innen for forumet... var ot-baren ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei nei nei.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg